Valtsu, miksi huuhdot ja keität vermikuliitin ? Millaisista kylvöistä/kylmäkäsittelyistä sulla on tossa kyse ?
Kylyvin mukula ja varsisellerin.
Mä jätän ne molemmat nyt väliin. Viime vuonna oli niin reilusti ettei nyt tarvi. Mitähän laittas tilalle
Ai niin, Iitin kurpitsakisan bonussarjaksi laitoin tälle vuodelle kyssäkaali Superschmelzin. Sitä nyt ainakin.
Ja jos taas yrittäis papuja, viime kesänä ne ei onnistuneet yhtään. Nyt vois paukutella menemään ![]()
Koulin tomaatintaimet.
Mikä hän on…
Syyssyrikkä eli Buddleja
Niin vähän epäilinkin mutta se näytti vähän hennolta.
Kuinkas se pulaan joutuminen tapahtuukaan?
Mun petuniakylvökseni kasvaa kuin rairuoho ja viime viikolla koulin puutikulla niitä pieniä sirkkalehdillä olevia taimia pluggboxiin. Ne kaikki näyttäisi selviintyneen ja pakastusrasiassa on vieläkin runsaasti itäneitä. Sain kasvihuoneen oven auki ja hain sieltä pari pluggboxia lisää. Ajattelin koulia vielä toiset 7x7 eli 49 taimea. Sitten aloin miettimään, että nehän pitää siirtää jossain vaiheessa isompiin purkkeihin eli niistä tulee 4kpl niitä Lidlistä ostamiani 4x6 kennostoja ja tarvitsenko lopulta noin paljon petunioita vaikka tarkoitus on kasvattaa niitä myös äidille.
Olet siis samassa tilanteessa kuin minä viime vuonna keijunmekkojen kanssa! ![]()
Juurrutat sitten latvonnan yhteydessä lisää, jos tuntuu, että taimia on muuten liian vähän. ![]()
Pula täälläkin lähestyy.
Lisää törkin ruusuliisan ja lumihiutaleiden pistokkaita juurtumaan.
Siirsin pelargonien juurtuneet pistokkaat isompaan kennostoon.
Sitä olis hyvä itse kunkin välillä iteltään kysyä, et kuinka paljon todella tartten ja et mikä on se raja jonka yli menevistä en selviä vaikka kuin haluisin ![]()
Mä oon ylpee itestäni kun en oo vielä tomskuja yhtään kylvänyt vaikka täältä pentistä on seireenit huudelleet kutsuvasti jo pitkään ![]()
Enemmänon parempi ![]()
Taas yks seireeni huutelee… en kuuntele…lähen pois…