Tein vielä iltapuuhana tämän reunan. Tämä oli oikeastaan aika hauskaa, piti miettiä miten nuo kivet asettelee. Tulihan tästä nyt paremman näköinen!
Ja tästä siis lähdettiin alun alkaen:
Tein vielä iltapuuhana tämän reunan. Tämä oli oikeastaan aika hauskaa, piti miettiä miten nuo kivet asettelee. Tulihan tästä nyt paremman näköinen!
Ja tästä siis lähdettiin alun alkaen:
Katsoin heti et onpa kivan näkönen kun on se isommilla kivillä tehty osio siinä keskellä. Tosi onnistunut lopputulos ![]()
Meitsikin vain tunnin olin letkun jatkeena ..ahvenistolle kipaistiin amerikan autoja ja vintage autoja tiiraamaan, ukkeli trimmasi ko eilen ajoi nurmikon niin muuta ei jaksanutkaan harrastaa.
Molempien pihojen nurmen ajo ja trimmeröinti. Maalatut ikkunat paikoilleen ja ruukkujan kastelua sekä mansikoiden keruuta.
Kastelua, sais sataa.
Kastelua, levittelin myös vielä hepankakkaa ja multaa säkistä päälle.
Jouduin kaivamaan joitakin ryytyneitä pois, niin jäi kuoppia.
Aattelin kuunliljoista jakaa paikkotaimia ja tietty Kurpan lähettämät taimet odottelee tuolla purkeissa oikeaa kasvupaikkaansa.
Tykkään pitää ne hetken purkissa, että saavat täsmäkastelua. ![]()
Joo taitaa olla huono istutuskeli![]()