Aikaansaannoksia

Sainpa tehtyä tytölle kesäksi hatun, sellainen kun oli tilattu. Valmistui kerrankin ajoissa.

Ihanan romanttinen hattu , kyllä sillä kelpaa kesän aloittaa..hymy

Näitä on tullut näperreltyä. Tässä uusimpia kuvassa !

Ja toisesta vielä lähikuva.

Ja tässä mukana Kristan portaille pudonneesta omenapuusta otetut palat..
Ja siitä omenapuusta on alustakin kieli ulkoa

Tulihan se tännekkin, tämä käsityöpalsta.
Saame siis taas ihailla toistemme aikaansaannoksia!

MarjaBee-llä ihana myssy ja EM# on lisää "näperrellyt" hienoja veitsiä. Ne on oikeesti luonnossa paljon hienompia, kuin kuvissa.

Laitanpa vielä kuvaa kun sain liinan valmiiksi.

Prässäystä vielä odottaa.

Marja-Bee, jo on sulla tahti. Ja taito hyppysissä.

Kiitos Anita! Laitan vielä kuvan pienestä kortista jonka ristipistelin parina iltana telkkarin ääressä

Kaunis kortti. Millä sä kiinnität kankaan korttipohjaan, liimalla (millä liimalla) vai kaksipuoleisella teipillä? Mitä sä laitat sisäpuolelle? Mun olis tarkoitus kanssa tehdä ristipistokortteja, mutta en ole vielä päättänyt, miten hoidan sen "teknisen puolen".

Anita, minä olen laittanut ihan erikeeperillä, muutama tipla ympäriinsä, ei mitään julmettua liimamäärää. Sisäpuolelle, hmm... ymmärsinköhän nyt tuon kysymyksen oikein? Mulla on yleensä sellainen kolmeen osaan taiteltu korttipohja, jolloin liimaan sen ristipistelyn sinne kahden sivun väliin. Eli loppujen lopuksi kortista tulee kuitenkin kaksiosainen valmiina. Olipas vaikea selittää...oho

Kuumaliimapyssy on myös kätevä kapistus ristipistokortteja liimaillessa - kuivuu heti:)

Iloisia pääsiäisenrippeitä toivottelen tämän langanlopuista neulomani kanan myötä. Sisälle voi laittaa vaikka mignon munan, jonka tuella pysyy pystyssä. Minä laitoin tyynyntäyteainetta. Ihanan pehmoinen hypisteltävä.

Onpas komea kanaemo!

Tässä uusin askartelun tulos:

Kävin hakemasta tuosta kasvihuoneen nurkalta muutamia saviruukkuja, maalasin valkoiseksi ja lakkasin päälle serviettikuvia. Nyt on kasvatuksille purkit valmiina. Pohjareijät ilmastointiteipillä kiinni, kun en tykkää aluslautasista.naurua

Nyt minulla olisi kova hinku tehdä jotain risuista. Risulintu näyttäisi helpohkolta. En löytänyt risutöistä täältä mitään muuta kuin ainakin tuon Kaarnikan komian risutuolin. Ja ensityönä ihan älyttömän hieno. Googletin ohjeitakin, mutta olisko jollain jotain niksejä kertoa, mitä pitäisi ottaa huomioon ja mitä ei saisi ainakaan tehdä. Taitaa olla hyvä aika noiden risujen keräämiseen? Mulla on nyt kauhea pakkomielle kokeilla jotain risutyötä, joten laittakaapa kuvianne, jos mahdollista, niin voin edes ihailla toisten tekmiä.

Olethan jo käynyt täällä?

Minäkin olen innostunut risuista ja viime viikolla näpersin risuistani sellaisen hiiren, josta tuli blogini elätti.

http://maklisi.vuodatus.net/

Blogini on ihan alussa, mutta keräilen sinne asiaa sitä mukaa kuin kevät edistyy.

tarhuri9 kauniita nuo risutyöt, iiii...iik kuinka iiii...ihana HIIRI naurua.

kiitos Kesäheinä :slight_smile: Tässä juuri että mitä muita eläimiä risuista saisi näperrettyä.

Siis mietin tässä juuri :slight_smile: taisi innoissaan jäädä osa sanoista pois…