Aikaansaannoksia

Vähis hei!Ei kai sulla ole itsetunto hukassa.

Ollaan me hyviä vaikka ei kaikkia osattaisikaan ja kaikkea ei tartte yrittääkään tehä.

Ollaan sitä mitä ollaan ja ihan hyvällä omallatunnolla.

Tää on tarkoitettu piristäväksi kommentiksi.

Huh -ihme kyllä sain laitettua viimein tohon amppeliin kukkasia.

Ylinnä on aaroninparta. Tarvitseekohan se enemmän valoa kuin tuossa saa…? Parvekkeen lattia muodostaa ikkunan yläpuolelle varjostavan lipan.

Keskellä on hototogisu kun vie ison tilan ja seuraava on streaker. Kunhan asettuvat tuohon niin näyttää toivottavasti paremmalta.

Tourangelle, oikeassapa oot ja näköjään hyvin näkyvää on noi mun itsetunto-ongelmat  - mutta hei, hiukan parempaan päin oon menossa.

Vähis,hyvä,kyllä se alkaa menemään,aattelet vain,että ei kaikkea tartte ehtiä,vähän päivässä paljon viikossa ja usko omaan osaamiseen.

Opittava se on ollut minunkin.

Mulla vain paha, että voi pian alkaa dementoitumaan - harmi, jos heti unohtaa nämä justiinsa päähän saadut uudet ajatukset. En kyllä meinaa antaa vielä periksi, monta hauskaa hetkeä olen kaavaillut elämääni.

Mosaiikin tapaista olen yrittänyt värkkäillä tässä.Iso ruukku on viimekesäinen tekele.Tuohon isoon kehykseen on tarkoitus laittaa peili. Siitä voi löytää kukkiakin jos sattuu katsomaan sillä silmällä.Käytin näissä vanhoja kuppeja ja lautasia,sisäreuna kehyksessä ostettuja mos.paloja. Saumaus näyttää kuvassa haalealle oikeasti on vähän tummempi.

Kehyksen kuva ei tullutkaan samaan viestiin laitan tässä uuden.

Eipä onnistunut uuden kuvan laitto vaikka 2kertaa yritin.

mosaiikkitöille!
Sinulla on samanlainen liina kuin minulla, virkkasin nuoruusvuosina.

Innostuin vähän niinkuin samaa sarjaa lisää kirpparilta ostettuun ruukkuun, kun jäi paloja tähteeksi.
Kiitos peukuista.

Memulin kahvipussipunos kiinnostaa, mutta en tajua sitä, täytynee säästää muutama kahvipussi ja ruveta kokeileen.Heitin äskettäin pois muovikassillisen kahvipusseja, mutta ne oli kyllä avattuja neliöiksi.

En tajunnut millään sen yleensä punavalkosen joulusydämenkään ohjeita, ennenkuin joku näytti miten se tehdään.(Sydän mikä on niinkuin pussi.)

Se tuli mieleeni tosta ohjeesta.

Kahvikassijuttuja tutkiessa löysin kirjan Kahvipussin uusi ulottuvuus. Johan näyttää olevan ohjeita! Hinta parin kympin tienoilla. Ketä kiinnostaa, vilkaiskaa. Mulla itsellä ei ehkä hermot eikä sorminäppäryys riitä…

Kyllä minulla taitaa jäädä tää kahvikassi tekemättä.Harjoitusneliön tein ulkomuistista,ja tämä on väärin tehty,että älkää ainakaan näin tehkö:(Minä käänsin noi kaistaleet liian kapeiksi,kun niitä kaistaleita pitikin olla vain neljä,no tätähän voi tietysti"purkaa".Ja sitä kukkamuodostelmaa en vielä ajatellutkaan.
Sieltä Sarin blogista löytyy vähän lisäoppia.Kauniita kassejahan ne olisi.

Sain taas yhden hullun idean, kun aina joutuu siivoamaan takkaipuiden kannon jäljiltä koska kaikki kantokopat on jostain rikki ja reijistä tippuu kaikki moskat pitkin poikin ja ny män käpy nenään.

Aamuruuhkassa hiplasin turvavyötä ja siitä tuli itu - mitäpä jos punon korin turvavöistä? Luulisi ettei heti mene rikki polttopuidenkaan painosta? Suunnittelu on siirtynyt jo seuraavaan vaiheeseen, kun soittelin autopurkaamoon ja lupasivat, että saan käydä 5 auton vyöt pätkimässä talteen 10 euron hintaan.

Laita sitten ihmeessä kuvia, kun saat valmista.

Mulla on kopan pohjalla aina pahvi, mikä yltää hiukan reunoja ylöspäinkin. Pysyy rohjot hyvin kopassa. Taitaa suojata koppaakin, kun on nyt aika kauan ollut samat kopat. Kahvat olen saanut tehdä uusiksi, muutaman kerran paksua rautalankaa edestakaisin ja päällystetään paksulla juutti- tai sisalnarulla.

Meillä tällainen "halkorenki". Kirpparilta ostettu kärry ja siinä halkosäkki. Hyvin on kestänyt ja ei tarvitse kantaa.
En ole varma joko olen joskus laittanut tästä kuvaa.  

Toivottavasti saan valmista… =D
Meilläkin on ollut pahvisia alustoja, mutta menevät niin nopeasti rikki. Viimeksi mies teki pohjaan levyn puusta ja nyt on sitten kummassakin kyljessä reikä. Ei ole ollut onnea löytää kestävää tekoa olevaa. =))

Muoks. Tuo Rean systeemi vaikuttaa aika näpsältä.

Joskus myös joku kopantekijä neuvoi öljyämään kopan ennen käyttöönottoa, pidentää ikää.

Minulla on puiden kantoon Ikean iso sininen kassi. Se on kevyt ja on ollut kestävä.