Jokin lilja
Huono kuva penstamonista. Siemenet siemenkirjeestä. Ihastuin myös tähän. Kun yksittäinen kukka on kukkinut, tilalle jää sievä pieni kuppi/lautanen vai miksi sitä sanoisi. Niitä kun on rivissä, muodostavat ne sievät portaat. Harmi, ettei se näy kuvassa.
Kuvassa myös hiukan tagetesin lehtiä.

Flammentanz, kauniimpi väri luonnossa kuin kuvassa
. Oli paljon kukkia, muttei kuvia niistä ainakaan kansiossa, jota nyt katselen.


Hunajakukkaa
Hunajakellokukkaa
Kaupan minttua. Mikähän lajike?
Kukat kuvassa ovat meiramin.
Tätä odottelin hartaasti.

Sainkin useamman kukan. Erikoisen lämmin kesä varmaan avitti.
Edellisessä kuvassa näkyi myös vuohenputkityömaa. Putket ovat matalia, koska ne on niitetty moneen kertaan.
Ihana muoto näissä:





Luumutomaatti ja päärynätomaatti ovat kauniita. Lajikkeita en niin laittanut muistiin paitsi,
että black russian on pehmeä ja hyvän makuinen. Sitä laitan jatkossakin. Haluaisin myös kokeilla sitä minitomaattia, jonka nimi oli miljoona jotakin. Se on kuulemma runsassatoinen eli ei tarvitse montaa taimea.

Chilin kukkia pari. Tämä oli kiva. Sitä enemmän ensi vuonna. Chinese five color.
Siinä ensimmäinen väri. =)
Lehtosinilatvaa. Kivat lehdetkin.
Onkohan tämä kuuruohoa vai ei?
Jos ei niin mitä lienee?
Kurkut katossa
Sinne myös kesäkurppa yrittää
Herra koisii 

Tagetes tukahduttaa penstamonin eli suunnittelussa on vielä rutkasti opettelemista.
Penkissä on joitain muitakin likistyksissä olevia taimia: kesäkullero, leimurakkaus ja ritarinkannuksia ainakin.
Salaattipenkin reunallakin
Ja edellistä kukkapenkkiä. Vielä vanillakin yrittää kurkkia takaa. Huhhuh. Pieni söpö penstamon edessä.
Krassia syksyllä
Yhtään ei näy vesiheinä joukossa. 
Ritari
teddy bear
Ei oikein kaunis tämä