Andromeedan henkireikä ;) (II)

Että näin komeasti jo sitten kukitaan ...Lämpenis nyt kelit niin uskaltais jo sen istuttaaki no-jaa Oon siis tähän asti istutusta siirrellyt kun tämä kasvi on niin iso etten sitten haluisi alkaa peitteleen yöksi no-jaa...Noh lämpimiä kelejä ootellessaan kieli ulkoa

Idän ruusunjuuri kukkii komiasti taas hymy

Pioni alkaa kukkiin ihan just hymy

Tämä liljakukkainen tulppaani aukesi pari päivää sitten ...Yksi niistä on kuitenkin narsissi joka vetelee viimeisiä johymy
Tämä on pihani keltainen nurkkaus tällähetkeelläsilmän isku...Myöhemmin siinä on punaistakin hymy

Tätä aurinkoa ei heti tulppaaniksi uskoisi:)
Äitienpäivä kukkanni sai kaverikseen valkoista lumihiutaletta ja valkoista lobeliaa

Tähän purkkiin päätyi kukkapenkissä *väärässä* kohdassa kasvaneet suikeroalpit ja harjaneilikka *jämät* kieli ulkoa

Tuohon ois tarkoitus istuttaa Daniel Deronda ...mutta kun öisin on hallanvaaraa niin en oo viellä istuttanut...kohta kuitenkin jos pääsisi laittaan silmän isku

Tämä on jotenkin niin herkkä...kieltämättä mun yksi lempparikasveista pihassanisilmän isku
Ihmekukkani....puhetta ja näiten lisäksi viellä yksi purkki näitä ois puhetta naurua...hurahtanut...ehheeeeeei...nauruapomppivaa naurua

Muksujen ämpäriperunat pilkistää allapäin

Pioni päätti kukkia huikean kukinnan
Nuppuvaiheessa saatiin 42 nuppua cool
päätin sitten mansikoiden reunan siistiä ...tällainen siitä tuli hymy

Mehitähti meinaa kanssa kukkia hymy

Kurjemiekat alkoivat kukkii hymy

Lasten ämpäriperuna sen kuin rehottaa hymy mä en sitä hoida vaan ne ketkä sen istuttivat silmän isku
Taitaa olla isin ja äidin puutarhainnostus siirtynyt geeneissä eteenpäin silmän isku

Samassa grilli nurkkauksessa läpikulkua estää melkoinen ihmekukka puska ruukkuineen, taustalla näkyy kottikärryt jotka sivupöydällä ja liilan äitienpäivä kukan (Bouganville) kanssa samassa ruukussa on valkoista lumihiutaletta ja valkoista lobeliaa. Ruukun vieressä on raparperia josta hiljattain on satoa otettu.

WAU tuota Kartanopionia, upea!!!

Tän verran olen saanut miehen suostumaan liuskekivipolkuun ...Noh oikeastaan nuo kivet ovat tähän laitettu siksi kun pihassamme on siinäkohtaa eniten trafiikkia ja nurtsi ei siinä kasva oikein hymy ..Siitä tuliki sitten tällainen polun alku *salaiseen puutarhaan* hymy

Sääkukkaa, raparperia, lumihiutale, lobelia, bouganvillea, perunaa, harjaneilikkaa, afrikin tähdikkia ja suikeroalpia hymy...Kaikki samassa nurkkauksessa hymy

Tällainen yrttiruukkukin tuli täs yksi päivä kaupan maustehylly ostoksista duunattu naurua...Elikkä 3 erilaista basiliikkaa ja ruohosipulia + miehen rakastama chilli hymy

Noinhan polut oikeastaan pitäisikin linjata: katsoa ensin, mistä kuljetaan ja mihin se polku luonnostaan syntyy, sitten rakentaa siihen kestävä polku.

Juuh…samaa mieltä oon mollis :)…Me on koitettu alkuun siinä kohtaa pari kolme kesää paikata nurmikkoa mutta eihän se siinä pysy…sade päivinä tuossa lojuu vettä ja ja kun omat 4 lasta + naapurin muksut siitä kulkee niin ei siinä oo ku mutavelliä sen jälkeen. Nyt on olleet kivet viime kesästä ja toimii loistavasti sekä näyttää hyvältä.

Onpa kivan näköistä sulla! Kasvit näyttävät viihtyvän hyvin. Pionisi on kerrassaan upea.

Kiitoksia kehuista :)…aina lämmittää mieltä kun muutki tykkää :slight_smile:

Keltaiset päivänliljat alkoi kukkimaan ..Punaiset tulee hiukan myöhemmin

Tällaisen olen löytänyt kukkapenkistäni toissavuonna ...ihan on itse meille muuttanut silmän isku...Naapurissa ei tällaista ole, mutta mikäpä siinä ...antaa akileijan kukkia naurua

Tällaisen duunailin eilen sadepäivän tekemisiksi kieli ulkoa..Etuoven *Welcome* koriste tippui viikonloppuna kun mä hieman liian kovaa *pamautin* oven kiinni ja tottakai hajosi ...ennen oli metallinen aurinkokukkaasetelma sen welcome jutun alla roikkumassa. No se kukka juttu siitä halkes ja piti sitten eilen duunata uusi naurua...Mulla on nuo avaimet olleet jo n. 6 uotta jemmassa kun en oo keksinyt mihin olisin niitä käyttänyt mutta nyt sen sitten keksin hymy

Tosi kivat nuo avaimet!

Kiitos …noh tulivatpahan avaimet uusiokäyttöön ;)…Johan ne on monta vuotta lojunut laatikonpohjalla joutilaana :stuck_out_tongue:

Tällaisen ruukkuistutuksen tein tänään , kun kukkakaupassa oli edullisia niin enhän mä voinut pois mennä ilman ettei mitään mukaan tartu kieli ulkoa ...Ruukussa on siis 1 koristetupakka , kolmea eri värimuunnosta värinokkosesta, 2 muratin oksaa, 1 kirjavalehtinen maahumala oksa ja yksi krassi joka luultavasti on kermanvalkoisella kukalla ...mutta nähtäväksi jää silmän isku

Tällaiset jonkin sortin tähdikkit aukesi tänään hymy

Tällaiset rottinki *aidan* pätkät yksi naapurini oli kantamassa roskiin naurua...no meillä oli käyttöä niille kieli ulkoa

Tarhaalpi aloittaa kukinnan

Näistä mä tykkään ...väri sopii hyviin tummanvihreän kaveriksi

Tällainen alkoi pari päivää sitten kukkimaan ...Oliki iloinen yllätys ja kaunis ...kuvan laatu taas on asia erikseen no-jaa...Mä en vaan osaa tällä nykyisella kameralla makrokuvia ottaa no-jaa
Ja vaikka kuinka tätä köynnösruusua joksikin muuksi luulin ..taitaa tämä sittenkin olla se *Flammentanz* hymy ..Alkoi kukkiin ja kukka näyttää ihanalta hymy..Tätä ihmettelin joskus vanhassa pentissäkin hymy Eli tuo ruusu ei kyllä tällaiselta näyttänyt alkuun naurua Onneksi nyt näyttää naurua

Tässä hollannista tullut runkoruusu joka kasvatettu siis pensasruususta *nimi hukassa minulta ja mieheltä* ...Jokatapauksessa ruusu on omajuurinenhymy..Kasvanut hienosti meillä jo neljä vuotta ...saa vaan harmikseni joka vuosi jonkun örkin kimppuun joten kukkii sitten muutaman kukan vaan surullinen..Örkki syö sen kukkanuput ärtynyt ...Nyt se teki jo toisen kierroksen nuppuja ja tämä kukinto onki yleensä ollut hieman runsaampi onneksi hymy
Jalopähkämökin aloitteleehymy

Nää saan aina anopilta esikasvatettuna ja en kyllä käsitä kuin se niistä saa aina näin hienoja hymy

Kerää kuulemma omilta kukilta siemenneet viellä oho...Erilaisia värimuunnoksia vielläpä näistä tulee näemmä hymy

Allaspenkki tällähetkeellä ...Rehevää , eikö olekin

Pahoittelen huonoa kuvaa ,mutta tänään bongasin perunoissa ekat kukkaset ...kameran käyttö taito ei riittänyt vaan ottamaan parempaa kuvaa surullinen

Flammentanz köynnösruusu, kiva pirtsakka väri hymy
Tässä japanilainen ihmekukka aloittaa kukintaa ..Ihan söpö on mielestäni

Ovimattomme naurua ...Meinasin takaovesta tullessaan astua koiruuksen päälle, kun nukkui lenkin jälkeen siinä ihan sikeesti naurua

Tällaiset keltaiset kukkaset alkoivat kukkimaan kun olin viikon poissa Jonkin sortin helokit kai ovat.
Ukonkellot valaisevat ihanasti pihan pimeää nurkkaa hymy

Nämä vaaleanpunaiset marketat ovat ihania ja kukkivat hienosti nyt hymy..Sininen lobelia sensijaan oli yllätys ...lobeliat sain valkoisina anopilta , mutta silti yksi sininen sinnikäs oli mukaan eksynyt hymy

Tän rungollisen marketan ostin n. kk sitten alennuspöydältä ja oli sen näköinen että oli pakko leikkaa kaikki kukat pois hymy...leikku kannatti kun nyt on taas nätti hymy

Ihan ei pasunakukka viellä kuki mutta ei oo kaukanakaan enäähymy

Syysasterit ruukussa

Harjaneilikka ...eka kukka tänäkesänä, joskin ihan tavallinen
Värililjoissa taitaa olla enää vaan oranssit jäljellä

Kultahelokiksi epäilen tätä ...tämä hieman parempi kuva kuin aikasemmin esitetty

Tällain tämä ihmekukka kaunokainen kukkii öisin naurua

Tällainen oli aamulla auennut Nyt hieman sateessa kastuneena ...mutta ei yhtään huonompana