Tällainen ilahduttii meidät tänään ...tuoksuu hurmaavalta ...hieman vaniljaan vivahtava ...Eikä värikään oo hullumpi ....kaunista katseltavaa
Tässä ois sitten lasten ämpäriperuna saalis ...Ihan mukavasti sitä pikkupottua tuli
Tällainen lilja oli tänään auennut ...Mikä mahtaisi olla ...en muista, mutta sen muistan että piti olla valkoinen ...Mutta oranssien kukkien ystävänä mä tykkään siitäkin
Tämä päivänlilja kukkii hieman *köyhästi* tänävuonna ...Viimevuonna siinä oli 5 kukkavanaa ja nyt vain yksi ...Kaunis on hänki ja on ruotsista tuotu jokunen vuos takaperin. Tarkemmini Arvikan torilta
Tämä kauniin värinen hortensia on viimeisin ostos
Tarttui mukaan citimarketista Ja päätyy myöhemmin kukkapenkkiin jossa aikasempikin jo on
Heippa rallaa pitkästä aikaa Mulla on mega kiiruus syksy ollut eikä ole ehtinyt opiskeluiden ja työharjoitteluiten keskeellä tänne ollenkaan, koko syksyn olen pakertanut n.18 tuntisia työpäiviä laskettuna siitä milloin herää ja koska pääsee takas nukkumaan
Näin joulunalla ajattelin laittaa omia tämänvuoden joulukukkia tänne kansioon kaikkien katsottavaksi / kommentoitavaksi Mukana siis pari tulilatvaa valkoista ..Sammal on kaverin metsästä maanomistajan luvalla Joulutähti ei niin perinteisessä värissään, minusta aivan ihana
Aivan ihanan näköistä täällä. Suosikkini ehkä kuitenkin ykkössivun seinillä kiipeilevät ruukut. Ja kukkaloistoa riittää
Jaahans …viimeksi 2008 jouluna täällä oltu :O…Onneksi viimekesältä joku kuitenkin jaksoi käydä kurkkimassa :)…KIITOS
Ei kuin uusiksi …:D…Elikkä päivitetään muutamalla kuvalla tätä v 2010 kuvilla siis
Ylhällä siis hyvin tummanpunainen riippapelargooni …joka kaunis mielestäni valkoisella taustalla Ja tässä tämän vuoden löytöni …pinkkikukkainen amppelimansikka :D…antaa kuulemma satoakin ;)…Nähtäväksi jää …tais pari raakiletta olla jo
Tämä on aiemmin ketjussani esittelty miehen kaverin ‘’‘’‘’''hylkäämä* …on nykyään näin hieno …Valkoinen suurikukkainen lumihiutale on mielestäni kaunis vihreän puun alla ja tummassa ruukussa …ihan kuin * lumi* Tämä toinen tuija löytyy sitten suihkuallas kukkapenkistä takapihalta, terassin vierestä …kyseinen puu on hieman kärsinyt runsaslumisen talven takia …katolta tiputettiin lumet ja puu jäi ahdinkoon …ennen kun mies kaivoi sen eseille ;)…Kuvassa suihkuallas vasta laitettu …laiskoja ja kiireisiä ollaan oltu Oranssit …tulikellukka? …Kullero on jo lopettanut …kaikki räjähtii kasvuun kun oli eka lämmin jakso :/…Kaikki siis ohikukkinut myös nopeasti Pihassamme asustaa nykyään myös tällainen lintunen
Tervetuloa kommentoimaan ja katselemaan tänne!!!
Kartanopioni …joka kukkii joka vuosi aina vaan mahtavammin :)…Ensimmäinen kasvi joka pihaamme pääsi kasvamaan
Jospa lisäilisi parit kuvat viellä Tällainen on pienempi mehitähti ruukku terassin pöydällä
ups …no unohtui taas et näitä voi laittaa peräkkäin ;)…Tekemällä oppii
Ja tällainen on isompi
Tämä on tän vuodenuutuus maljaköynnös …ensikertaa kokeilussa :)…Kukat on kauniit ainakin
Tällaisen toi 4 vuotias tyttäreni mulle tänään :)…* koska niin rakastan sua* oli sanat saatteena ;)…Sama tärkeä kukkanen joka ketjun alkupäässä oli silloin pikkuinen ja suureen ruukkuun istutettu
Mieheni sai kesälahjaksi tällaisen begonian
Ihania mehitähtiruukkuja, sul on tota silmää somistamiseen…
Tällainen arkku saatiin viimevuonna ( kuva siis viimevuodelta) lahjaksi …hiomalla löytyi 3 kerrosta maalia, kaikki eri sävyä. Jätin kaikki näkyviin ja hieman puutakin laitoin venelakkaa päälle ja sain näin kauniin arkun :)…Ollut talven ulkona …sisällä oli hieman pintahometta eli porataan reijät pohjaan nyt
Ompahan siitä kaikenlaisia summiakin maksuksi tarjottu mutta enhän mä myy sitä :D…Koska tykkään itsekin siitä :D…Jonkun tarhurin työkalut näemmä lojuu meillä jokapaikassa ;)…Kuten monella muullakin
Andromeeda, laitoin sinulle yksityisviestin tulemaan koskien kuvien lukumäärää viestiä kohden. Katsotko postiasi
Kiitos lellul :)…koitan vällillä etsiä hyviä istutusastioita ;)…yleensä se menee niin et istutetaan sinne missä tilaa :D…No mehitähtiastiat ovat olleet jo monta vuotta samat :)…Itsekin tykkään näistä
Eli keltainen päivänlilja alkoi kukkimaan Töpeksin äsken kuvien laitossa joten korjaan nyt tilanteen
Tämä en nyt ole mikään kukka …tein sen ammattikoulussa käsityökurssilla kun lähihoitajaksi luin :)…Siihen saa tuikun sisään
Maljaköynnös …tän vuoden uutuus minulla :)…Ei ole tullut kokeiltu ennen Ruukussa kasvaa ulkona