ja tottakai mulla on * aina* kottikärryllinen multaa keskeellä pihaa
sanoisinko että kaunis
tykkään tästäkin
Anoppini siis kasvattaa minulle joka vuosi samettiruusuja …kerää omista kukista ne siemennet ja saa niistä vaikka minkäänlaisia väriyhdistelmiä
tällainen on myös
satoakin saadaan
ryhmäkuvassa samettiruusut :)…ruskeassa purkissa ( ei pitänyt näkyä) on pensaan alta pelastettu pikkusydän tokenemassa kaltoinkohtelusta
ensimmäinen daalia avasi kukan
Vihdoin alkoivat pelargonit uudelleen kukkimaan :)…Kottikärry on ollut meillä jo vuosia ja aina siinä on pelargoonit olleet Mustasilmäsusanna on myös rehevöitynyt
näistä mä tykkään :)…nyt ovat alkaneet kunnolla kukkimaan:)
noista saa kivan lisän istutuksiin, mutta tälläkertaa istutine ne yhteen ruukkuun kaksi väriyhdistelmää ja minusta tuli hauskan vehreä
Ruotsin tuliainen vuodelta jotain kukkii nyt Sävy on minusta ihana
Krassi on hieman aneeminen tänävuonna …ei alkuun saanut millään vauhtia kasvamiseen ja sitten jurotti mutta lopulta nyt kuitenkin kukkii
Ihmekukkakin aloittelee kukinnan :)…Ruukussa siis kasvaa ja osa ruukusta on punakukkaista ja osa vissiin kelta …ellei sitten kaksiväristä :)…Tämä punainen on auennut ekana …se vaan että kukkii öisin
Pasunakukan tämän kesäinen kukinta oli upea :)…mutta helteiden takia valitettavan lyhyt :(…mutta on se komea kasvi …laitettiin ne isompaan ruukkuun ennen Tallinnan reissua Ja hyvin pärjäsivät kotona
:)…tuoksuu myös iltaisin
Tämä kaunotar alkoi kuivuudesta huolimatta kukkimaan
Tuon näköisiä pilviä nousi eilen 8.8.2010 Vantaalla kuin tyhjästä, tunnelma oli jännä
Tuon pasuunan kukka näyttää siltä, että siinä olisi helmiäistä
Niin näyttää Viherpiiperö:)