Andromeedan henkireikä ;) (II)

ja tottakai mulla on * aina* kottikärryllinen multaa keskeellä pihaa :smiley:

sanoisinko että kaunis :slight_smile:

tykkään tästäkin :slight_smile:

Anoppini siis kasvattaa minulle joka vuosi samettiruusuja …kerää omista kukista ne siemennet ja saa niistä vaikka minkäänlaisia väriyhdistelmiä :slight_smile:

tällainen on myös :slight_smile:

satoakin saadaan :slight_smile:

ryhmäkuvassa samettiruusut :)…ruskeassa purkissa ( ei pitänyt näkyä) on pensaan alta pelastettu pikkusydän tokenemassa kaltoinkohtelusta :slight_smile:

ensimmäinen daalia avasi kukan :slight_smile:

Vihdoin alkoivat pelargonit uudelleen kukkimaan :)…Kottikärry on ollut meillä jo vuosia ja aina siinä on pelargoonit olleet :wink:Mustasilmäsusanna on myös rehevöitynyt :slight_smile:

näistä mä tykkään :)…nyt ovat alkaneet kunnolla kukkimaan:)

noista saa kivan lisän istutuksiin, mutta tälläkertaa istutine ne yhteen ruukkuun kaksi väriyhdistelmää ja minusta tuli hauskan vehreä :slight_smile:

Ruotsin tuliainen vuodelta jotain kukkii nyt :slight_smile: Sävy on minusta ihana :slight_smile:

Krassi on hieman aneeminen tänävuonna …ei alkuun saanut millään vauhtia kasvamiseen ja sitten jurotti mutta lopulta nyt kuitenkin kukkii :slight_smile:

Ihmekukkakin aloittelee kukinnan :)…Ruukussa siis kasvaa ja osa ruukusta on punakukkaista ja osa vissiin kelta …ellei sitten kaksiväristä :)…Tämä punainen  on auennut ekana …se vaan että kukkii öisin :wink:

Pasunakukan tämän kesäinen kukinta oli upea :)…mutta helteiden takia valitettavan lyhyt :(…mutta on se komea kasvi …laitettiin ne isompaan ruukkuun ennen Tallinnan reissua :slight_smile: Ja hyvin pärjäsivät kotona :slight_smile:

:)…tuoksuu myös iltaisin :slight_smile:

Tämä kaunotar alkoi kuivuudesta huolimatta kukkimaan :slight_smile:

Tuon näköisiä pilviä nousi eilen 8.8.2010 Vantaalla kuin tyhjästä, tunnelma oli jännä :wink:

Tuon pasuunan kukka näyttää siltä, että siinä olisi helmiäistä :wink:

Niin näyttää Viherpiiperö:)