Andromeedan henkireikä ;) (II)

Krassit saavat joltain pikkuörkiltä kyytiä :(…eivät ole kovin edustavia enään :/…örkkejä on satoja ja ovat pieniä :confused:

Juuri noi örkit söi mun isoimman krassini, tänään krassit-palstalla

oli puhetta.

Meillä syö joku örkki myös mansikan lehdet ?..Onkohan sama örkkihmmm

Eli ilm. joku kirppa asialla ?..Mites noista pääsee eroon :confused:

Viihdoin yhdessä Canna ruukussa on kukka ja auennutki jo :)…En tajuu mikä siin on ettei toiseen näytä tulevaan yhtään :(…Ei ollut viimevuonnakaan :/…Nauttikaamme nyt tästä yhdestä. Eräälle ystävällemme kun ollaan niitä samoja juurakkoja antaneet niin hänellä kans 2 ruukkua niitä ja kukkii mahdottoman hyviin :slight_smile:

Kiinanastereita  tältä syksyltä. …Hieman aneemisia on mutta kukkivat kuitenkin :slight_smile:

Kelloköynnöksen paraatia :)…kukanuppuja on hurjan paljon mutta kovin moni ei ehdi kukkimaan niistä, Kuitenkin tänävuonna on meillä paras kukinta ollut kelloköynnöksesta :slight_smile:

Tässä kuvassa on puutarha apulaiseni :)…Hän jaksaa aina olla pihalla mamman kanssa puuhastelemassa :slight_smile:

Tämä päivänsini taas oli odottamisen arvoinen :)…Ensimmäiset kukat aukesi tänään. Vaikka luulin jo ettei tule koskaan kukkimaan :)…Esikasvatus oli hieman liian myöhäinen kun siemenpussi löytyi laatikonperältä yhtäkkii enkä edes tiennyt et mulla on tuollaisia, sitten siemenneet oli jo * vanhoja* joten olin varma ettei itämisprosentti ole kovin iso, 10 siemenneestä 8 iti lopulta kuitenkin ;)…Eli kaikenkaikkiaan kasvi täynnä yllätyksiä :)…Ensikesäksi tätä laitan varmasti :slight_smile:

Tässä hieman parempi kuva kelloköynnöksesta ja sen kukkanupuista :slight_smile:

Daniel Deronda ilahdutti usealla kukalla tänävuonna :)…Rouge Cardinal kukkii yhden kukan turviin myös vaikak luulin jo ettei kuki ollenkaan :slight_smile:

Rouge Cardinal …

Kävin välillä taimimyymälässä ja kun tulin takaisin oli pihalla taas uusi ylläri kukka auennut :)…sama päivänsini mutta nyt paljon tummempi kukka :slight_smile:

tällainen kaunotar sitten :slight_smile:

Tämä on ensimmäinen tämän syksyn syysistutus. Löysin hauskan näköisen kanervan jossa melko näyttävä kukinto :)…Ostin sitten pieniä kanervan taimia lisää ja tuli ihan kiva kanerva istutus :slight_smile:

Olisi taas pitänyt peukuttaa joka kuvaa, joten tässä yhteispeukku.

Hauska tuo kelloköynnöksen nuppujen yhteismarssi. Päivänsineä minulla on joka vuosi. Minusta sen kukka  hohtaa valoa ja se on melko helppo, kun vaan muistaa kastella riittävästi.

Kiitoksia Alcearosea peukutuksista ja muillekin jotka kävivät tykkäämässä kuvistani :)…Pitääkin vierailla katsomassa kuvianne :slight_smile:

nyt nuo kelloköynnökset alkaa aukeamaan …tältä näyttivät viikonloppuna :slight_smile:

Tässä olisi nyt puutarhani viimeisiä kukkivia maljakossa :)…tein tällaisen kimpun niistä :)…mukana siis pelargioonia, kiinanasteria , vaaleanpunaista markettaa :slight_smile:

Kelloköynnös kukkii meillä näin ;)…Parhaillaan :D…Kaikki kukkaset ei ehdi kukkimaan mutta huikeata on ollut tänävuonna ko. kasvin kukinta :slight_smile:

Tällainen tarttui mukaan kaupasta tänään :slight_smile: