Andromeedan henkireikä ;) (II)

Ja tällainen myös :wink:

Ja tällainen tarttui mukaan jo aiemmin alkuviikosta :slight_smile:

Joulukukkien aika on taas :)…ensimmäinen meillä alkoi jo kukkimaan :slight_smile:

Taidetta samasta kukasta ;)…on se vaan kaunis :slight_smile:

Tämä on uusin …sain serkulta lahjaksi :slight_smile:

Tonttuaika !!!..Mukavaa Joulun odotusta kaikille :slight_smile:

Tulppaanit jouluksi :slight_smile:

Lapset ostivat mulle tänävuonna tällaisen joulutähden :)…haen kyllä varmaan perinteisemmänkin viellä :wink:

Tähän mä ihastuin kun näin …mikä herkkuväri :P…Azaleata ei ole monena jouluna meillä ollutkaan :slight_smile:

Jatketaanpas hiljaiselon jälkeen täälläkin :slight_smile: Hyvää kevättä kaikille puutarhaihmisille :slight_smile:Naistenpäivänä töistä tullessaan kotona odottivat minua tällaiset :slight_smile:

Puutarhaapulainen mietteliänä puutarhakierroksella :slight_smile:

Lasten maalaamat pääsiäismunat :slight_smile:

näitä olisi useampiakin, mutta jostain syystä ne ei ole moneen vuoteen kukkinut …muuta kuin nyt yhden kukan voimiin :confused:

Pääsiäisenä pitää olla väriä eikö ? :smiley:

tällainen kaunotar ilahdutti yhtenä aamuna olohuoneessa :)…toinen kohta aukeamassa ;)…Kevät on alkanut Burgmansia tietää :stuck_out_tongue:

etana etana näytä sarvesi, onko huomenna pouta …puutarha herää pikkuhiljaa :slight_smile:

perinteinen pelargoonikärry :)…Tällaiset värit tänävuonna sitten :slight_smile:

orvokkeja on aina keväisin pakko ostaa :stuck_out_tongue: Nyt valitsin tällaiset värit :slight_smile:

tässä kuvassa uusin aarteeni ;)…roskiksesta dyykattu puutarhalyhty …aivan ehjänä oli roskalaatikossa, no matkaan tarttui tietty ja puutarhasani paikkansa löysi :slight_smile: Pienessä ruukussa oleva mansikka on punakukkainen amppelimansikka…ei päädy amppeliin vaan saa alkaa siitä rönsyilemään. Koko talven selvisi siinä muoviruukussa maahan upotettuna, kohta vaihdetaan ruukku…ensimmäinen kukkanuppu siinä jo on :wink:

yleisnäkymää paraatipenkistä joka siis vaiheessa …seinänvierus täynnä ruukkuja ym. tarpeellista …pitäis varmaan siivota :wink: