Ja tällainen myös
Ja tällainen tarttui mukaan jo aiemmin alkuviikosta
Joulukukkien aika on taas :)…ensimmäinen meillä alkoi jo kukkimaan
Taidetta samasta kukasta ;)…on se vaan kaunis
Tämä on uusin …sain serkulta lahjaksi
Tonttuaika !!!..Mukavaa Joulun odotusta kaikille
Tulppaanit jouluksi
Lapset ostivat mulle tänävuonna tällaisen joulutähden :)…haen kyllä varmaan perinteisemmänkin viellä
Tähän mä ihastuin kun näin …mikä herkkuväri :P…Azaleata ei ole monena jouluna meillä ollutkaan
Jatketaanpas hiljaiselon jälkeen täälläkin Hyvää kevättä kaikille puutarhaihmisille Naistenpäivänä töistä tullessaan kotona odottivat minua tällaiset
Puutarhaapulainen mietteliänä puutarhakierroksella
Lasten maalaamat pääsiäismunat
näitä olisi useampiakin, mutta jostain syystä ne ei ole moneen vuoteen kukkinut …muuta kuin nyt yhden kukan voimiin
Pääsiäisenä pitää olla väriä eikö ?
tällainen kaunotar ilahdutti yhtenä aamuna olohuoneessa :)…toinen kohta aukeamassa ;)…Kevät on alkanut Burgmansia tietää
etana etana näytä sarvesi, onko huomenna pouta …puutarha herää pikkuhiljaa
perinteinen pelargoonikärry :)…Tällaiset värit tänävuonna sitten
orvokkeja on aina keväisin pakko ostaa Nyt valitsin tällaiset värit
tässä kuvassa uusin aarteeni ;)…roskiksesta dyykattu puutarhalyhty …aivan ehjänä oli roskalaatikossa, no matkaan tarttui tietty ja puutarhasani paikkansa löysi Pienessä ruukussa oleva mansikka on punakukkainen amppelimansikka…ei päädy amppeliin vaan saa alkaa siitä rönsyilemään. Koko talven selvisi siinä muoviruukussa maahan upotettuna, kohta vaihdetaan ruukku…ensimmäinen kukkanuppu siinä jo on
yleisnäkymää paraatipenkistä joka siis vaiheessa …seinänvierus täynnä ruukkuja ym. tarpeellista …pitäis varmaan siivota