Nämä kaksi ostin ihan rankoina, ei kukan kukkaa. Ei vaan ole kuvaa siitä, kun ne kukkivat ihan valtoimenaan. Nyt nekin helteessä ihan roikkuvat
Tökkii vähän tämä kuvan lähetys, mutta siinä muutama kuva meiltä. Paria penkkiä olen laittanut tuonne etupihalle ja nyt suurin projekti on meneillään, eli talon maalaaminen ja kuukauden päästä saadaan uusi peltikatto päällemme. Viikonloppu (se loman viimeinen) menee siis maalisuti kädessä, jollei nyt vettä ihan kaatamalla tule.
Meillä ei oikein mikään vielä kuki, mutta olen niin tyytyväinen, kun ollaan etupihaa saatu vähän "ihmisten näköiseksi".
No hö, esikatselussa näyttää kuvat ihan oikein päin, mutta lisättynä se onkin vinksinvonksin
Huh hellettä sanoi jänis, kun teki mitä teki Meinaa puutarhurilta puhti loppua tällaisilla helteillä ja tällä kosteusprosentilla. Aina olen sanonut, että meidän rytöpihaan ei sitten suihkulähdettä tmv tule ikinäkoskaanmilloinkaan. Ukko sai päähänsä, että tuleehan se. No, sittenpä se sellaisen osti ja maahan junttasi
Ukkohan olisi sen tehnyt kuitenkin väärin, niin olin sitten työnjohtajana Multatilaa jätettiin ympärille jonkin verran, että saa kukkaa istutettua.
Illalla, kun saatiin vedet ja pumput paikoilleen ja mullat ympärille, tuli sellainen vesikuuro, että mullat vaan pölisi penkissä. Ja arvaatte kai, että sinne lähteeseenhän ne meni! No, voihan sen tyhjentää ja pestä, pumppu nyt ainakin toimii, eli ei siellä varmaan kamalasti multaa ole.
Meillä ei oikein kuki mikään ("puutarhurilla" ei varmaan ole siihen mitään merkitystä?!?!)
Muutama kuva, en edes nimeä, kun meillä on vaan näitä perinteisiä, jotka kaikki tuntee
Muutama kuva lisää
Tilasin Iskältä etupihalle ovikatoksen, kun ei tahdottu kuistia tai muuta vastaavaa. No Iskähän rupes tuumasta toimeen ja hyvä palvelu oli tuossa "virmassa", kotiintoimitus ja asennus