Apua , neuvoja ym. asiaa tietokoneista, nettiyhteyksistä ja vast

lyhyt tuumaus tauko ja erillinen kaiutin pelittää.

Hienoa!

Hienoa, nyt Raya pääset kuuntelemaan kulkuset kulkuset vaikka katsominen tässä versiossa

Niiiiiii,kulkuset kun kulkuset, pääasia ett on kulkuset,

sivulla 127 on *davidin viesti, jossa hän kertoo kuvanlisäyksen toimivan - vinksin vonksin:-) - android-kännykällä… muista ei taida olla vielä tietoa(?)

Miikos ym. Kyl noi kuvat onnistuu ainankin Samsung notella… eli android käyttikesellä…Lumialla ei onnistunu aiemmin… kai pitää ehkä olla flash tuki… Se kuva tuli ekana vinks…poistui ja käänsin sen kännys… taas tuli vonksin… annoin olla… esin kasvihuone ketjussa. Ei tullu tääkää oikeinpäin 90astetta kieroo… Samsung note 2 Android käyttis

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

samalla sivulla 127 *david ehti muistuttaa myös tästä.
vieläkö xp on käytössänne?

ps - windows laskuri näyttää nyt 3 kk 4 vrk 7 tuntia - hyvin ehtii vielä ostaa uuden koneen ja suojata sen. - päivän uutisissa on kerrottu myös verkkopankkivarkauksien yrityksistä…

Voihan kränä, minä en saa kirjoitettua ysäreitä enkä muokattua tekstiä jälkeen päin - mitä mun pitäis tehdä, oon niin tumpelo tään tietsikan kanssa?

Nollaa netin sivuhistoriat ym, sammuta kone ja käynnistä uudellleen…kato sit toimiiko. Syy voi olla vaikka missä., Selaimen vaihtokii voi auttaa,   Kai sul on Eee,plorer, Firef, ja Chrome siinä koneellasi

Minulla on kans ongelma yksityisviestien laitossa. Kaksi kertaa pitää jokainen lyönti tehdä, eikä sittenkään välttämättä tule oikeaa tekstiä. Pitääpä kertoa vaivasta kun tyttö tulee käymään, jos hän osaisi auttaa tuolla Davidin ohjeella.

No just sama, mutta pistettä ei millään ilveellä - muualle kirjoitus onnistuu.

Mulla ketjuukirjoitus/kuvat junnas esikatselussa, jämähti siihen… Tyhjäsin Ccleanerilla, historiat. Ni kuvien/tekstien laitto onnistui. Tää APPLES/safari selaimessa. winukassa ccleaner ja . levynsiivous voi auttaa. Ccleaner ei ilmeisesti poista explorer tms tietoja kaikkia, levynsiivous Ccleanerin perään, winukassa… toi saattaa/ehkä auttaa… winukassa

Apua,osaako joku neuvoa miten saan webkameran päälle,se on koneessani,Windows 7 käyttöjärjestelmä,joskus on mennyt päälle ihan huomaamatta,nyt en saa enkä löydä mitään mistä saisin päälle.olisko klikkaantunut kuvake pois tai olenko vain ihan uuno.

Diiiii… onko läppäri…jossa on ns.sisäinen kamera, vai pöytäkone… jossa on ulkoinen webkamera usb piuhalla… mihi tarviit sitä, skypeen tms… ainakii skypes on asetuksissa web kamera päällä pois… tai sit NSA tutkii sun toimia, sun tietämättäsi

Mä teippasin tässä taannoin umpeen ton kameran silmän, ettei vaan vahingossa kukaan tuu kurkkimaan 

Tässä kylläkin vanha juttu, mut asian tiimoilta. Mistäs noista koskaan tietää? 

Sain kameran kuntoon,lataammalla uudelleen.

En mä sanoisi noita vainoharhaiseksi. Mulla on molemmissa tietokoneissa kameran edessä ns. kumitassu, joka on kirkas mutta kameran kautta sumea. Kännyyn en oo viittinyt laittaa tarraa tms. Kun en ole siellä pankki ym. Tietoja surffaamassa, mikrofonikin pitäisi peitttää, jos NSA supot ms, kuuntelee. Ainut mikä mua noissa huolettaa on että menee pankkitunnuksilla nettipankkiin. Sulla on se avainkoodi korti kädessä ja samalla naputtelet käyttäjäntunnuksen/salasanan ja sen numerokoodin. Mistä tietää että vaikka joku vakoilee webkameran kautta, ja räppää sen avainkoodi kortin valokuvana ylös, ja toisena ohjelmana, kaikki mitä näppäilet näppäimistöllä, tallentuu vakooojan tiedostoille. Selvän teki, sillä on käyttäjäntunnus, salasana ja numerokoodit……pääsee tyhjentää pankkitilisi  tää on todellista nykyään jo.

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288634203858.html

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288569652790.html

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288634203858.html

Kyssis, kannattaa laittaa ihan jesaria  eikä mitään pilipali teippiä. Ja teippaa samoilla lämpimillä ne kaiuttimetkin ettei kukaan kuule sun puhetta mitä siellä höpäjät. 

Ja varmuudeks vois pukeutuu vielä tietsikalla ollessa tämmöseen

En ole noin vainoharhainen,enkä ole tommosia ees osannu aatella.meinasin vaan kuvata itteeni kun tein hatun huovutuskurssilla,et mimmoselta se näyttää.No,sain kuntoon ja kuvankin,vaikka en sitä tänne aio ladata.