Apua , neuvoja ym. asiaa tietokoneista, nettiyhteyksistä ja vast

Jatuuli, sitä kuvalisäysasiaa tälläkin hetkellä joku ylläpidosta tutkii. Viestitin hänelle tiedoksi tuon sinun 9.59 viestisi, eli tieto menee hänelle perille jos hän viestin vaan huomaa.

Täälläkin on ollut jotain häikkää…  nyt näköjään toimii taas… (sekä kuvanlisäys että hymiöt)

Jatuuli, jos ehdit niin testaa toimiiko ne sulla nyt.

Chromella toimivat erikoismerkit, hymiöt ja kuvanlisäyskin jotenkuten. Pienentäminen ei onnistu samalla tavalla kätevästi kuin olen tehnyt aikaisemmin (ainakin IE:llä).

IE:llä mikään ei edelleenkään toimi.

Safari, toimii 

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Chrome toimii,

Ff:lla toimii nyt kuvanlisäys ja hymiöt.

Brassanthe Maikai . Linkityskin pelaa

Fireföx toimii,piti laittaa kaikilselaimil eri viesti, vaik samaakii ne ois saanu laitettuu. Exä:plorerii ei ole, täs koneessa, ku on , mut Safari, Chrome ja Fireföx löytyy

kokeillaan nyt sitten operakin vielä   hymiöt ookoo

llokerointia  linkitys ookoo myös

kuvan pienennys ei suju yhtä vaivatta kuin ff:ssä mutta muuten ookoo sekin niin kuin eilen ap jo kaikki olivat firefoxissa (ja olisivat varmaan olleet operassakin; en vaan tullut kokeilleeksi:_))

IE : Hymiön lisäys ei onnistu (tulee viestilaatikko ja teksti : viesti www.sivulta: "arvoksi on annettava objekti" ja siihen tyssää

IE: Kuvan lisäys ei onnistu (tulee viestilaatikko ja teksti : viesti www.sivulta:  " Vapaan komentosarjan koodia ei voi suorittaa"

ja kuvat, 

Toimii chromella ainakin. Kivaa, 

Minulla on ollut Elisan sähköposti toimimatta yli viisi viikkoa, onko kenelläkään muulla Elisa “lakossa” ?

sohvakukka, tuossa rytäkässäkö yhteydet katkesivat?
oletko kysynyt asiakastuelta? se vika on korjattu mutta ilmeisesti kaikilla eivät bitit menneetkään oikeaan järjestykseen. asiakastukeen uusi yhteys, jos et itse löydä vikaa/pysty korjaamaan

Jep, Marraskuun 16 päivä toimi viimeksi, on luvattu tutkia, korjata vaan eipä ole korjaantunut. Pari kymppiä voi saada viikolta korvausta tuosta viasta mutta eihän se korvaa sähköpostia. Olen käyttänyt Luukkua mkutta toivon saavani vielä Elisan postin takaisin. Vähän tosin kyllästyttää odotus…

Sohvakukka, jos tarkoitat Elisan webmailia, niin esimerkiksi Mozilla saattaisi toimia - mikäli olet saanut/saat asetukset palvelimelle.

Minen saa ääntä mihinkään esm. Youtuben videoihin tms. Oon yrittäny kaikenmaailman asetukset ja muut katella, muutenkaan näistä mittään ymmärrä, kaiken katellu ite, mutta nyt ei ossaa.

Katopa monitorin oikeaan alakulmaan, siellä on sellanen kaiuttimen näkönen kuva. Klikkaa sitä, ja sieltä laita ensin ääni päälle ja sitten voit myös säätää voimakkuutta. Vai ootko jo kokeillut?

Juu, ja mittareissa kyllä voimakkuus heiluu musiikin tahtiin vaan mitään ei kuulu. Mitä tuo digital output oikeesti tarkottaa.

Onko sulla erilliset kaiuttimet?

No voi,sanonko jottain, kaiuttimistahan tää tietenki on kiinni, eihän tässä vehkeessä oo ees semmosia, isännälle tässä juurikin delegoin asiaa. ottaa nyt hetken mietinnän tässä asiassa. Voi ärsytys. Kiitti Emo osanotosta.