Ok. Ovat olleet yli kaksi vuotta käyttämättä.
Gmail-tili taitaa tosiaan nykyään poistua jos ollut käyttämättä 2 vuotta.
Mutta on paljon muitakin meilejä, oletan että kaikilla saatta olla omat tapansa tilin poistumisessa/poistamisessa ?
Riippuu hieman siitä millainen email sovellus on käytössä.
Minä en koskaan tallenna kenenkään email osoitetta, vaan kun vastaa, niin riittää.
Voithan poistaa viestit.
Poistin viestit, osoitteet jäi mutta eipä niistä mitään harmia ole.
Vaikka käyttäjä onkin poistunut keskuudesta ja ei käytä sähköpostiaan, niin jos sitä joku muu käyttää ja on kirjautuneena ja yrittää poistaa, niin eihän se 2 vuotta käyttämättömänä olo toteudu.
Onko siinä asetukset? Jos on, niin tarkista voiko muokata yhteystiedot.
Olen tutkinut asetukset, en sieltä löytänyt mahdollisuutta poistaa osoitetta, kaikkea muuta ohjetta on kyllä hyvin.
Meillä on molemmissa kannettavissa tosi hyvä pasianssi, ja siipalleni ei mikään muu kelpaa. Nyt kun hänen vanha kannettavansa alkaa olla tiensä päässä, hankittiin uusi tilalle. Käyttis on win11, eikä tuota pasianssia enää ole onnistuttu siinä avaamaan. Muistelen myös win10:ssä olleen joitain ongelmia, mutta sen asennus silloin kuitenkin onnistui. Olisiko teillä hyviä neuvoja? Linkki on http://davidmayne.com/patience.htm
Windows järjestelmässä on microsoft kauppa, josta saa ladata ilmaiseksi sovelluksia. Luulenpa, että pelitkin löytyy sieltä.
Pahoittelen etten ole vastannut, koska tämä ketju hukkui muiden sekaan.
Eräänä päivänä toukokuussa yllätyin, kun tietokoneen järjestelmä oli kaatunut.
Meni monta tuntia ja jokunen päivä ennen kuin keksin miten voin asentaa uudestaan järjestelmän.
Tilasin uuden sisäisen kiintolevyn ja asensin siihen win 10 pro, mutta se järjestelmä oli huono, joten yritin uudestaan päivitää, mutta ei onnistunut.
Minulla on toinen tietokone acer.
Vedin kiintolevystä data piuhan Acer emolevyyn ja virta piuhan räätälöisestä tietsikasta kiintolevyyn.
Eli kaksi konetta vierekkäin.
Käynnistin kummatkin koneet ja heti ei näkynyt sitä kiintolevyä, joten käynnistin Acerin uudestaan.
Kun vihdoin laite näkyi klikkasin hiiren kakkos nappulaa ja käskin alustaa kiintolevyn.
Siinä meni kolme tunti, koska kiintolevy on 2Tb.
Asensin uudestaan järjestelmän ja hyvin onnistui. Päivitin vielä win 11 pro järjestelmään.
Tuon tapahtuman jälkeen olen tyhjentänyt kaksi muutakin järeää kiintolevyä.
Oletpa etevä, ihanko ilman koulutusta osaat tuollaisia tehdä😮
Olen aikoinaan opeskellut tietotekniikkaa.
Miksi tabletilla ei vOi lukea pystyasennossa, fonttikin on suurentunut vain vaakatasossa näkyy kaikki. On näin paljon vaikeampaa kirjoitella tänne. Oon yrittänyt muuttaa asetuksissa mutta ei anna muuttaa mitää.
Kyllä voi hyvin lukea tabletin pystyssäkin. Itse en pidä pystyssä.
En tiedä mitä mun sivulle on tapahtunut kun meni ihan oudoksi. Ei auta vaikka vaihtaa selainta. Ei anna myöskään lisätä kuvia, pyörii ja pyörii vain. Tytär sanoo ettei mun puolella ole vikaa.
Mites netti toimii? Onkohan jonoa?
Kuvien lisääminen tosi hankalaa.
Uusin puhelimen ja reitittimen, mutta ei auttanut.
Kyllä jossain on nyt jotain vikaa, kun kirjautuu niin tulee aivan väärä näkymä, isoilla kirjaimilla, siksi ei voi katsoa tablettia pystyasennossa.
Just testasin pystössä tabletti ja ei mitään ongelmaa.
Pidän aina vaakatasossa tabletin.
Mikä malli/käyttis…? tabletin ikä…?
![]()