Apua , neuvoja ym. asiaa tietokoneista, nettiyhteyksistä ja vast

Joku aika sitten minulla tuli tuo vastaus laatikko toosi isona. Jotain olin varmasti klikannut, en tiedä. Sammutin koneen kokonaan ja hetken päästä laitoin virrat päälle takaisin.
Ongelma oli hävinnyt, en tiedä mitä olin tehnyt, mutta johonkin olin varmasti koskenut näytöllä.
Minulla käytössä Safari.

Huomasin että minulla on huomattavasti vähemmän ”ongelmia” sen jälkeen kun hankin iPädiin fyysisen näppiksen. Varmasti johtuu siitä että sormet vikkelät enkä itsekään tiedä mitä tuli klikattua.
Näppis toimii myös iPädin suojana.

1 tykkäys

Eikös tuosta vasemmalla olevasta ensimmäisestä vähän vihertävästä laatikosta saa muutettua kokoa?

Kyllä saa,nyt ei ongelmana koko vaan että laatikko menee liian ylös,en nää ku kirijotan.
Tuo pikkulaatikko oli chromella,kokeilinn tuota vihiriää näppäintä,pysy saman muotosena,oli vaan isompi.
Höh,nyt tämä pysyy paikoillaan,ainaski tässä ketjussa.

Käytin virrat pois,mutta tilanne ei muuttunu.

Ties kuinka kauan oli kuvien laitto tänne tosi haastavaa. Viime viikolla kävin Dna liikkeessä ja myyjä poisteli käytöstä jotain mitkä voi vaikuttaa huonontavasti ja nyt toimii.

En vaan tiedä mitä poisti​:thinking:

Gmail sähköposti “ kadottaa” luetun viestin, kotvan piti kaivella kunnes löytyi

Pitäisi saada kuvayhteys toiseen tietokoneeseen, mutta ei oikein onnistu. TeamViewerillä saa äänen kuulumaan, mutta miten saa sen kuvayhteyden? Siipastani tehdään kirja, ja tekijä haluaisi haastatella “kasvotusten”.

1 tykkäys

Jos käytössä on WhatsApp, niin sen voi asentaa myös tietokoneeseen ja sen kautta voi tehdä videopuhelun.

2 tykkäystä

Microsoftilla on oma videokeskustelu sovellus, mutta nimeä en muista.

Onko siinä kamera sympooli? Sitä pitää klikkaa.

1 tykkäys

Pepino, jos skypee meinaat, se on jo kuollut
Mä saatoin saada Kakapon whatsapin toimiimaan,?

2 tykkäystä

Suuret kiitokset Davidille. Nyt on homma hallussa. Hieno juttu, kun täältä löytyy aina osaajia joka ongelmaan.

3 tykkäystä

En tarkoittanut sitä

Teams,?
Zoom,?

1 tykkäys

Joku Teams se on.

Silloin, kun hain opiskelupaikkaa, niin opettaja ja joku muu halusi jutella minun kanssa.