Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Minulla on nettiyhteys oikutellut viimeaikoina. Yleensä iltaisin mutta joskus aamullakin. On hetken toimimatta ja sitten taas toimii normaalisti. Itsekseni olen puttea epäillyt.

Minulle tämä tuki on ainakin tosi hyvä.  Minulla puuttuu myös paloja polvilumpiosta tapaturman seurauksena, niin tämä on hyvä kun tukee polvilumpiota, mutta jättää sen silti vapaaksi. On semmonen pehmee rinkula polvilumpion ympäri. :wink: 
Mieluummin käytän tukea,  kuin tuhoan elimistöni lääkkeillä.
Tän kanssa pystyn olemaan ihan normaalisti, pieni hiostus on ainoo haittapuoli.

Minun tuki on ottobock genu sensa. Eli lähes kevyin noista. Ei oo mitään kiskoja ym, vaan hyvin ilmava ja kevyt. Tukee silti erinomaisesti,  siksi hankinkin toisen kotilenkkejä varten. Nyt käytän työpäivien ajan. 

Meillon lunta maassa,naapurin talousrakennuksen takana on suht laaja horsma - alue ja nyt kun se siementää , mein pihalla on ku istuis lumisateessa, ÄRSYTTÄVÄÄ ! maassakin pyörii oikein kunnon horsmahattaroita
Koko kesän on pitäny kitkee edellis vuoden siemensatoa joka puolelta , sitä samaa voi oottaa taas ens kesänä.

Meillä haisee kakka. Lietettä ajavat pelloille. Yäh. Sisällä kuuma ja ikkunaa ei oo vara avata.

Toises koneessa gmaili toimii ja toises ei ollenkaan…isäntä koetti temppua eli poistaa mun posti toisesta koneesta ja asentaa uusi …ei onnaa…mur …mur… luukku oli mulla todella kauan mut kun meni maksulliseksi niin kaihoisat hyvästit…

Köyhä kansa kärvistelee ja kauhistelee, millä saa kämpän lämpimäksi, pääsee töihin ja saa lapset ruokittua. :wink:

Vaan joillakin riittää humppamieltä ja humpparahaa senkin eestä ja ehkä jopa niiden köyhien kustannuksella, joilla ei todellakaan ole sitä humpparahaa.

Ja jos kommentti on , että olisi pitänyt hommata parempi ammatti, niin nyt on kyllä suuremman luokan ongelma käsissä, kuin liian alhaisesti koulutetut veronmaksajat. :ermm:

Sieltä videolta se totuus tuli “sä maksat” ja nauru perään. :pinch:
Nyt oli kyllä vähän huono esitys.

Tosin en kyllä nimittäisi ystäväksi sellaisia ihmisiäkään, jotka pettää luottamuksen törkeällä tavalla.

Me ollaan mietitty et kun 2 miljardia korjaisi vanhushuollon ja työllistäisi avustajiksi paljon työttömiä niin miksi ei pistettäisi parina vuonna ulkomaanapupaketteja kerrankin vanhuksiin ja sairaisiin ja vähävaraisiin omiin kansalaisiin ?? Jatkettaisi sitä rahan kylvöä sinne lämpimään maahan sitten kun omat asiat olisi taas paremmin ??? Miksi aina kotimainen köyhis on jonon viimeinen ?

Uuden viestiketjun aloittaminen epäonnistuu. Ei ilmesty mitään, mihin uuden viestin voisi kirjoittaa.

Miksi näistä palstoista on tehty teknisesti niin paskat?

Niin ja onko oikea tapa lähestyä palstaa haukkumalla paskaksi …on muitakin alustoja olemassa mihin saa kaataa roskiksen.
Minäkin nurisen milloin mistäkin …koskaan ei ole ollut otsikoista puutetta …nytkin kauhistelen sitä kun käytiin elimäellä ja samalla kotkan katriinan meripuistossa koirien kaa jätskillä niin kuinka ne antaa siellä koristepuiden kuivaa pystyyn ja sadettimet on kii  ja kaikki kuivaa…masentavaa …paikka on hieno muutoin.

Minua ärsyttää kun toivon löytäväni valkoisen syysvuokon kylän putiikeista jotta kannattaisin ostoksillani heitä, ei oota myydään kovasti… Sydänmaalta en osta mitään kun sieltä saa tautisia kasveja jotka kuolee pois ja on kalliita mut 
täytyy katsoo jos turkkuse lähetään siel on parikin hyvää liikettä ja syy poiketa jos kulmilla ollaan.

Melkein laskin alleni kun ampuminen alkoi. Paukkuu ainakin koko viikonlopun ja järvellä kuuluu kauas.

Pakko sanoa, minua ei ärsytä mikään:)

Mua kyllä ärsyttää energian hinta. 

Eilen oli pakko tilata sähköä, viisin kertainen hinta nykyiseen verrattuna ja voimassa joulukuun loppuun, voi silloin olla yli kymmenkertainen tämän hetkiseen verrattuna, jos ees riittää.
Oli pakko ottaa toistaiseksi sopimus , huonosti on myynnissä mitään edes kohtuullista ja monet jo myy ei oota tai omaalle toimialueelle vaan.

No samoin tilasin öljyä 1000 litraa, 1735€ kirpaisee sekin lujaa. Onneksi sentään puita on omasta takaa.
Ja silti jo näillä  sähkön hinnoilla öljyllä on kannattavampaa lämmittää kuin ilmalämpöpumpulla, jos scop on 3 tai pienempi.

Ja vielä kun käväisee bensatankilla, että pääsee töihin tienaamaan rahaa noihin edellä mainittuihin , eli pysyäkseen talvella edes jäätymättä, niin loputkin rahat on nyyhdetty. Voin sanoa, että ärsyttää todellakin.
Jos palkka nousisi samaan tahtiin kuin kaikki muut, niin sitähän tuntisi ittensä äveriääksi. 

No ei tarvii tehdä mitään, ei harrastaa mitään ja eipä paljon herkutellakaan. En oo ennestäänkään syöny ulkona, en polta, en ryyppää, en harrasta mitään kallista paitsi puutarha , eli onko ihan pakko siitäkin ainoasta harrastuksesta alkaa pihistää.
Kyllä ärsyttää, en minä sitä varten oo ehkä raatanut hullun lailla., että ei koskaan olis mitään kivaa, vaan nippa nappa selviää, jos selviää.:confounded:

Maamme päättäjät eivät halua luopua rojalteistaan ja siksi sähkön hinta saa nousta ja kansa maksaa, ukraina on tekosyy monelle päättömyydelle tässä maassa.

Lisäys siis nytkin erillaisia tukipaketteja ja kuitenkin kansalaiset siis maksaa fortumin herrain bonarit ja mokat niinko eräs surulisen kuuluisa kaivos joka laskee saasteet seuraamuksetta ja valtiontuella edelleenkin eikä vihreitä vaivaa asia pätkääkään vaan istuvat nenät kiinni meidän autojen pakoputkissa. Todellakin kyrsii tavis tallaajaa…koska voimaloita seisoo tyhjän panttina ja turpeen voisi ottaa messiin siksi aikaa kun keksittäisi fiksumpaa ?

" Todellakin kyrsii tavis tallaajaa…koska voimaloita seisoo tyhjän panttina ja turpeen voisi ottaa messiin siksi aikaa kun keksittäisi fiksumpaa ?"

Älä täällä marmata, mene kertomaan päättäjille hyvät ideasi.
Suosittelen oikeasti asettumaan ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa, saadaan asiat kuntoon lopultakin.

Juuri aamu töllössä ihka oikea nuori asiantuntija sanoi ettei maamme ole sotatilassa joten hallintomme silmät auki nyt eikä nukuta ruususen unta… en siis ole mielipiteeni kanssa yksin ja saan ilmaista sen ihan niinko muutkin. En kysy lupaa Avironiltakaan.