Ärsyttää (alkaen 5.1.2021 ->)

Kun on Netflix niin ei ole sellaista ongelmaa.

Isäntä katselee netin kautta jotain autotapahtuma-videoita mut ei nekään natsaa..ja maksullisia emme osta ni pitää keksiä muuta tekemistä. TV lupamaksua ei onneksi minulta mene.

Cromecast laite ei maksa kun vähän yli 30€

Hajos astianpesukone, kylmällä pesee, eli varmaankin lämmitysvastus meni. Mikä on sitte kolmas, kun kännykästä alkoi.

Ei kahta kolmannetta, niihän se taitaa olla :roll_eyes:

Eikö oo ketjua yleistä asiaa orkideasta.
En tiiä mikon orkidean nimi niin en voi laittaa mihinkään ketjuun :grimacing::grimacing::grimacing:

Reilut 2h meni kun vaihdoin puhelinta ja kaikki sovellukset on kirjattava uudelleen ym kivaa.

Toisi vaikeaksi menee tunnistumiset yms ainakin tällaiselle tumpelolle.

Kyllä nä Kurppa nopeasti selvisit puhelimen asetusten kanssa :smiley: . Minä tein laskutoimituksia ja tilasin just uuden astianpesukoneen. Toivotaan että kolmanneks lasketaan tyttären pikkupakastin, jonka ostin hälle jotain kymmenen vuotta sitten, se oli kuollut kans, mutta sattui huomaamaan ennen kuin mitään vahinkoa ehti sattumaan.

1 tykkäys

Kyllä se rumba jatkui vielä nukkumamenoon saakka.

Sokerisensorin asetuksetkin piti luoda alusta saakka ja joka ainoa paikka ottaa uudestaan käyttöön.

Vuosi sitten kun hankin uuden puhelimen, toimi kaikki paljon helpommin.

2 tykkäystä

Naamakirjassa ei voi osallistua ei liittyä ryhmiin koska en voine tunnistautua kun ei oo älykännyä eikä tule jos minusta on kiinni..Sanoin ukollekkin että luuriuskovaisia on liikaa ja koko elämä on luurissa ja jos se häviää…katastrofi on valmis.

Ei se elämä sinne luuriin mene, jos ei itse laita.

Ei se älykännykkä kenestäkään kännykkäriippuvaista tee, en minäkään käytä sitä oikeastaan muuhun kun soittamiseen ja viesteihin ja niitäkin vähän.

Eli eipä siitä haittaakaan ole, en käytä mobilepaytä, en kuulu facebookiin, enkä mitään muutenkaan kauheasti siitä jaksa katella, epassi sovelluksen latasin, koska se helpottaa sillä maksamista, toki se onnistuu muutenkin.

Puhelinnumeroja en muista , mutta jos puhelin häviää, ne häviää, oli älyä tai ei kännykässä. :wink:

1 tykkäys

Älykännykkä kopioi puhelinnumerot pilveen, jos sen vaan antaa niin tehdä. Eli numerot ei katoa puhelimen kadotessa.

1 tykkäys

Kun luurissa on pankki ja valokuvat ja kaverit ja numerot niin ja monella nenä kiinni luurissa ni sanoisin et puhelimen katoaminen tai rikkimeneminen on monelle katastrofi. Mulle ei oo mun puhelin on välillä käsveskassakin parikin päivää, siin on pripeid liittymä ei nettiä ei pankkia ja numerotkin olen käsin kirjoittanut vihkooni ja aina vedän yli jos joku vaihtaa numeroansa tai kuolee. Mut on mulla kaks läppäriä ja mokkula netti ..et koton olles aamul ja illalla tulee oltua koneella.

1 tykkäys

Niin , mutta sitä tarkoitin, että ei se puhelin sitä aiheuta, vaan ihminen itse.:wink:

Nytkin on oma puhelin ties missä ollut koko päivän, vaikka se olisi mikä, niin ei sitä ole koko aikaa pakko katsoa ja käyttää.

Osa on ihan riippuvaisia , mutta osa ei , meillä on isännän kanssa vapaa-ajalla yleensä molemmilla puhelimet aina hukassa, ei kiinnosta paljoa katsella.

Käytän sitä kyllä herätyskellona, eli yksi tärkeä tehtävä sillä ainakin on. Sovelluksia mulla on todella vähän, ne mitä siellä on valmiina ja ehkä 3 ladattua taitaa olla lisäksi.

1 tykkäys

Windows tukipalvelut on loppunu win10, oletko asentanut lisäyksen, joka sekin piti loppua vuoden kuluttua, lokakuussa tänä vuonna. Eipä tuu läppäriä enää pahemmin käytettyä.

1 tykkäys

Miulla nyt puhelimessa tuo sokerisensorin lukuohjelma. Täytyy olla aina matkassa.

1 tykkäys

Mulla on anopin vanha win 10 ja uusi 11 …toisessa mut ehdoton suosikki on vanha kone jolla nytkin kirjoitan. Vanhassa on sekure eli ostettu virusturva joka päivittää ..hauskaa on etten maksa siitäkään kun perhepiirissä oli yksi ylinmääräinen siis samaan hintaan 5 koneeseen..

1 tykkäys