Olen tässä miettinyt edes takaisin, avaanko oman kuvagallerian vai en. Mielestäni minulla saattaa kuitenkin olla jonkinverran mielenkiintoisia kuvia, joten aloitetaan.
Kävimme miehen kanssa Floridassa äskettäin viettämässä pyöreitä vuosia. Ensimmäinen yö vietettiin Miami South Beachissa ja tässä hotellin aamiaisterassi.
Tuolla katoksen alla meitä palveltiin upeasti.
Seinä oli tämän näköinen. Kysyin tarjoilijatytöltä mitä nuo punaiset ja vaaleanpunaiset kukat ovat, hän lupasi kysyä, mutta varmaan unohti.
Lähikuva.
Taidetta siellä pikkuruisella terassillakin oli. Kannot oli käytetty hyödyksi.
Ennen kuin jatkettiin matkaa etelän suuntaan piti käydä katsomassa millainen se meri ja rantahiekka on. Kello oli ehkä 10 ja ihmisiä ei ollut paljon. Käveltiin täällä ehkä puolisen tuntia.
Matka jatkui Key Westiin. Silta sillan perään, kaiken kaikkiaan siltoja on 42. Tässä pisin niistä eli 7-mile bridge.
Tällä sillalla on myös elokuvia kuvattu. Esimerkiksi True Lies, jossa mukana Schwarzenegger ja Jamie-Lee Curtis.
Meillä on hirviaitoja, heillä on kaurisaitoja.
Mikä puu tämä sitten on. Oli pakko pysähtyä kuvaamaan se.
Mitä ihmettä noista oksista roikkuu?
On hienoja kuvia, voi kun itsekkin joskus pääsis edes helsinkiin
Jadeliila iältäsi olet mun molempien lasten keskellä, joten aikaa sinulla vielä on.
Huomenna jatkan kuvilla Key Westin eräästä trooppisesta puutarhasta. Siellä oli niitä useampia, mutta ehdittiin käydä vain yhdessä.
Jatketaan. Key West:issä asuttiin aivan ihanassa B&B:n nimellä se hotelli taisi olla. Tässä muutama kuva sen puutarha/terassilta.
-
Seuraava:
Tämä perhonen roikkui
Aamiaisen yllä
Illalla tässä oli valoa, aika ihanan näköinen se oli.
Illalla laitettiin myös viiniä esille vieraille. Sekä punaista että valkoista.
Hienoja kuvia!
Toi puu edellisellä sivulla, olisko joku apinanleipäpuu?
Upeita kuvia ja mukava et päästään näin kuvienkin kautta tutustumaan laailman ihanuuksia,kun itsellä ei oo mahdollisuuksia pääst muutakuin kirtelemään suomen mantuja
Majapaikasta edelleen. Tämä B&B oli itsessään kuin pieni trooppinen puutarha. Olisi voinut istua siellä terassilla/Puutarhassa vaikka kuinka. Illalla kun sinne tuli ei ollut tarvetta mennä huoneeseen vaan jäi johonkin tähän istumaan, otti lasillisen viiniä ja kuuntelu sammakoiden kurnutusta ja sirkkojen sirkutusta.
Oltiin tässä vain kaksi yötä, mutta oli ikimuistettavat illat.