*Davidin pihaa,,,,,,,,, (II/III)

Kukas tämä neitokainen koiran kanssa on tässä valkohorsmakuvassa?

Kyl, sä sen tiedät

Taavin morsmaikku

Kakapo, hän on koilaflikka

Otappas yksi kuva naamapuoleltakin. Vaikka kyllä takapuolikuvakin on hyvä:)

Tupakkikasvustoo N.alataa. Osittain perhosten takia, kasvatuksessa.

Tuota valakosta horsmaa muuten kasvaa tääläki jonku kartanolla

ja tässä linkki juttuun ettettä luule, että puhun kakkendaalia

Täh anopinkielet kukkii ?? Eipä moista ole minulla sattunut vaikka kohta toistakymmentävuotta olleet?!? Toki ensimmäistä kesää kukkii hoyatkin… Kerroppa minulle mikä on niksisi ???

pitkäaikaista vedetöntä kidutusta kuumalla ikkunalla, ainakin meillä.

Aiemallasivulla, Anopinkieli,Auringonavoa, toikin kukkiva Anopinkieli on ikkunalla. Suoraa-aurinkoo klo15-20väli.
Kolmekukkaa oli yhtaikaa auki. Taisi kuivuakkin välillä vähänliikaa. Nyt on nupussa keltareunainen muoto.
Vuosii sit, oli ne puutarha ABC kortit niin siinä luki jotakin. Jos Anopinkieli kukkii, niin se on huonoahoitoa. Liian valoisassa paikassa sen mukaan. Asiasta voipi olla montaamieltä.

Valkotupakoiden välissä kasvavat Narsissitupakat alkavat kukkia.  Narsissit tarvii pidemmän kasvatuksen.
Huhtikuun alussa kylvö sisälle kerran kouliminen Toukokuussa, ulos kesäkuunalussa. Valkotupakan siemenet suoraan maahan kesäkuunalussa, ja kukkivat jo n.7viikossa.

Onpa tuo valkotupakka tosi kaunis ja vehreä! Ja siis suoraan ulos kylvetty. Helppoa ja hienoa. :slight_smile:

Edelliselläsivulla, samapenkki kuvattu toisestakulmasta.

Minullakin anopinkielet ovat auringossa meillä vaan on tuollaset uv-kalvot ikkunoissa kuin on niin pahteinen paikka olisiko siitä kiinni…Kuulin että voi auttaa jos sadevedellä kastelee. Ja olen todella huono kastelija nukkumaijasta katon milloin kukat pitää kastella kuin sen lehdet menee rullalle.

Tupakkepenkkii, Narsissitupaket nostaa päätään, Valkotupakeiden yläpuolelle jo.
Valkotupaket yli metrinkorkeita, Narsissit kohta, naisenmittasii.

Kevätvaihdossa (eräältä Mäntykukalta) tullut Anopinkieli, kukassa jo.

Ou nou oletko varma ettei tuo ole trikkikuva! Taidan olla ihan poropeukalo, viherpeukalo kuluu kyllä sinulle! Kiva kuin pääsivät asiantuntijan hoiviin.

Hämäräkuvaus, näkyy selkeemmin. Päärynästä murtui runkohaara Päärynöiden painosta

harmillinen takaisku… taisi olla turhan terävät oksakulmat!!