50% Maakellarin kasveista pannuhuoneessa, ja kohta ulos.
Riippapajuu, Wisteria taisi kuolla, Apinakukkaa, Lumpeita, Syrikoita, jne,
Kuis kalat selvis tynnyris talvesta?
Ei hurraamista, kovatpakkaset ja sit vespiste hajosi ei saatu uutta vettä niille, enää ulkovesipisteestä.
Kesän ensimmäinen kukkaisostos, Puu/Pensaspioni, tarttui käteen Plantasta.
Eikä varmaan, viimeinenostos.
Jouluruusu jonka ostin viimesyksynä, pilkoin sen useaan osaan.
Joko sinulla on piha noita täynnä vai tarvitsetko lisää? (Ks. viestini, pitäisi vähän kitkeä jouluruusunalusia.)
Viimevuonna Liiteristä ostetuissa muutaman euron, Käpypalmuissa jo uuttakasvua.
Ehkä tulee, jo satoa.
Päärynäs on ainakin nuppuja, aika näyttää mitä tulee.
Tuli levitettyy äskettäin keinolannosta pihalle 60kg Sopivasti rupesi satamaan.
Sorsat, ovat lammikossa tuholaisia. Tallovat kasveja, ja paskovat veteen joidenmukana on eri vesikasvien siemenii ja ne kasvit lähtee lammikossa kasvamaan ja tukkivat lammikon.
Puu-ukolta viimesyksynä haettu Päärynä on elossa. yläosa meni poikki matkanalussa, kun yritettii taivuttaa sitä. Maanpinnalta yli 3m jäi jäljelle ja on elossa. Jotkut jurputtivat, ettei puuta noin saa kuljettaa.
kui ne noin pitkän heinän seassa kasvaa
Toi onkii ns. pihanreunalla, mis kasvaa vaa hedelmäpuita, leikkaan sen kesäkuussa vasta.
Tatti haluukko tuota Vuohenputkee, tiedät sit millainen riesa se on. Sitä ei saa hävitettyy millään kokonaan.
Älkääs nyt, näyttää rehevältä. Mä tulin just tuolta pihalta, meidän koivikosta ja tajusin olevani enemmän pöpi, mitä ennen olen luvannutkaan itselleni. Sillä mun mielestä vuohenputken kasvusto on kaunista. En mä halua sitä kukkapenkkiini, mutta siellä missä saa vapaasti kasvaa niin on hieno. Paljon mieluummin se, kun esim. ruttojuuri tms.
Vuohenputki on osa suomenluontoa!
Eikä se karussa maassa kasva.
Hitsi mikä palopuhe Mutta tykkään tuosta daven kuvasta, kun siinä nuo puut kasvaa juuri tuolla, eikä siinä sileäksi leikatulla nurmikolla. Ehkä laajemman istutuskuopan olisin tehnyt, mutta silti on sopevan näköistä.
Peukutin muutes lampea, en sorsia. =D
Pionit ja Varjoliljat kohta auki
onhan reheviä kuvia puutarhastasi!
Kolmekukkaa,oli Anopinkielessä.