*Davidin pihaa,,,,,,,,, (II/III)

Ei nyt kovin pieni juuri sopivan kokoinen paljonko makso

Hyvä ostos oli.      Mulle kelpaisi pienempikin.     

Hieno kasvari, hinta kiinnostaa myös minua…

Hinta = vähintään puolet vastaavan uuden hinnasta + tinkuuvara ?

Edellisensivun,Kasvihuoneen runko tuli kuletettuu peräkärrillä kotia illalla. n.4km Joku kysy hintaa. 150€ yli 10v vanha, lasia, automaatti tuuletusluukut puuttuu ja 9lasia rikki 380x190cm n.7,2neliöö. Ei mikää halpa, kphtuuhintainen, kai

Mitä pitäs kirjottaa

Kasvihuoneen lasit tuli irrotettua, toistasataa ruutua

Suurinosa lasiruuduista, 9kpl oli rikki ja ne joutuu uusimaan.

Aiotko laittaa hyllyjä vai vain lootat lattialle? Mitä sinne tulee kasveja?

Kasveja: Ainakin viiniköynnös, ja liuskalehtinen karhunvattu, lajiketta en muista.
Joitakin huonekasveja kesäksi ja kaikenlaisii pistokaslisäyksii.
Aiemin oli ollut kasvihuone niin lisäännytin siinä Clematiksenpistokkaita.
Muu kasvatus,on vielä avoin.

Alussa ainakin paljuja ja hyllyjä. Helpoin tehdä. ainakin ekaksivuodeksi, 1m hyllyy on ennestään, vielä jälellä.

Kasvihuoneen runko tuli kuletettuu peräkärrillä meille.

dave tykkää isoista kuljetettavista… eikös viime syksynä takapenkillä ollut joku isompi puu!!!

Näköjään tykkää joo…kuva tuosta kuljetuksesta sivulla 29…mikähän seuraavaksi? Jäämme odottamaan

Lähempikuva, ei toi mikää iso ole vähä pitempi ja  yhtälevee kuin peräkärri.
Oli helpompi kulettaa toi kokonaisena kuin purettuna.  Alumiinirunko=kevyt

Kehikko pihalla, selvisi ehjänä,onneksi

Lainaten Myskiä edelliseltäsivulta: .mikähän seuraavaksi? Jäämme odottamaan
Hyvin arvattu, mä jouduin kulettamaan tänään tuollaisen varaston kokonaisena mun tuttuni vanhasta osoitteesta uuteen. Muilla ei ollut pikku E:etä ajokortissa. Peräkärrin leveys 2,5m

heh, vanha sananlasku “ei kahta ilman kolmatta” =D pitää paikkansa

Taaaassss, myöhästyin.    Melkein kaikki Kangasvuokot oli jo kukkineet. Kun kävin katomassa toispäivänä

Kasvihuoneen: Kakkosnelossokkeli valmis, keskelle tulee käytävä, sivuille ja päätyyn montut. Kevytsora harkot hankin eilen. Kaivuutyö pitäisi vielä aloittaa.

Itsekö olet timpurina,vai onko sulla lintu kaverina auttamassa;)

Itte tein noi timpurintyöt, vähän ulkopuolen apua piti saada kiinnipitämiseen, ristikkäismittaukseen ja kehikonkantamiseen.