Taavi ei itse juo alkoholia, mut juottaa sit viattomat luontokappaleet humalaan,
Hirvensarvisaniainen, n.7kk sitten hankittu. Toinen oli ulkona syys-lokakuuhun ja lehdet kasvoivat 60cm pitkiksi.
Jättiagave, Agave americana variegata ei varmaan koskaan kasva täysiinmittoihinsa, kun tilat loppuisi kesken. Pienessäruukussa, rääkättynä tekee helposti uusia-alkuja.
Syksyllä n.4kk sit tuli ostettuu pari Käpypalmua, molemmat ovat ainakin vielä, elinvoimissaan.
Tuli istutettua vain liiansyvään ruukkuihin.
Elävältä hautaaminen. Ostin alesta vuodenvaihteessa Jouluruusun 1€ piti haudata se elävältä, ehkä on keväällä vielä elossa.
Eilen kun oli leutoo, niin kaivoin 200l Kultakala saavin näkyviin lumenalta.
Kaks kultakalaa oli kuollut, syitähä voi spekuloida. Hapetin lakannut toimimasta kun ilmaletku oli jäätynyt imankosteudesta. jääkansi tullut vedenpäälle.tms.Vähän liian käyneitä enää paistettavaksi pannulla
´Pääosa 15kpl kaloista oli edelleen elossa.
- *Mä oon viel vähä etelämmässä.Tääl ei oo onneks lunta eikä pakkasta. Oleantereita, ym. on kukassa. Käpypalmuja ja Taatelipalmuja, näkee vähänväliä. **
Pajureppana, on saanut pahan kolhun
Kattelin kauhulla tuotakin kuvaa, 6kk ni taas ollaa tuossatilassa. Ja kesä välissä.
Koivutyttöpehonen, viimekeväältä. Kohta noita näkee taas.
taitavat olla alpakoita
Tatti, on noi Alpakoita mä näin noi jo aiemmin viimekuussa, ekaks aattelin et Laamoja, sit mietin et jokin toineneläin oli Laamannäköinen, nio on pieniä must Lamoiksi. Vähäaikaa mietin ni muistelin et tais olla Alpakka.
Toi on kuvattu viimeviikolla.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Alpakka
Kokopiha vielä lumessa yli 40cm ei tietookaa vihreestä, onneks se on iha höttölunta jo.
Ei tuu kevättä, lammikko lähes kokonaan lumenpeitossa vielä
No ei tunnu tulevan, täälön vähemmän lunta ku teillä
Älä välitä, meillä näyttää ihan samalta… kyllä se kesä tulee!
Lunta,
Riittää, vaik muille jakaaaaaaa,
Dave, ensi viikolla viimeistään luulis lumien sulavan!
Koeta nyt vielä vähän kärvistellä;D!
Ei melkein vaan sitä on enemmän