Dave älä piittaa (ei se välttämättä sun kaloja tule syömään), weikko on kuningasperheestä, kaikki pitää olla kullalla päällystetty
Höpö. Taisi mun lapsuudessa silakat olla köyhien ruokaa!
Tuo on muuten niin totta (jos saa tähän daven kuvagalleriaan kirjoittaa). Äiti oli luokkaretkellä ja rikkaammat lapset olivat saaneet jotain parempaa retkievästä mukaan ja se kertoi miten sitä aina hävetti se, että sillä oli silakkaleivät mukana.
Ettei mene liikaa pois daven puuhailuista, niin toivotaan, että kultakalat säilyy talven yli, että saat taas keväällä laittaa ne lampeen.
Oon, mäkii syönyt, taannoin Silakoita. Mut fileinä, ja paistettuna, tai uunissa, sekä savustettuna.
Nykyään syön lohensukuisia kaloja jos on saatavilla. Kuten tänään söin yhen naisimmeisen kaa Savulohta.<o:p></o:p>
Käin taannoin Lidl:is hyllys oli suuri ruuvarialennus. Hyvin ovat menneet näköjään kaupaksi.
Ostit vissiin sit ton vikan,ku halvalla sai.
Mä huomasin tuon ns. ALE hinnan edellisenäpäivänä.
Otin digikameran seuraavanapäivänä Lidl:iin, mukaan, ja räppäsin kuvia.
Pakkohan toi oli kuvata.
Hevoskastanja sai kermakuorrutuksen päälleen.
Paljonko teille on kertynyt jo lunta? Ettei ois enempi kuin täällä pohjoisessa?
Käin mittaa äsken 3-4kohtaa mei pihalta harjanvarrella ja näytti lumensyvyydeksi n.22cm.
Oks Kajjaanissa enemmän vai vähemmän lunta?
Dave, en ole Kaijjaanista, mutta Kuopiossa myös noissa lukemissa lumen syvyys,…ellei allekin!
Vähempi täällön Deivi tota lunta. 18 cm tuolta hangesta mittasin eli tosi vähän!
Monstera talviasussaan.
Mkä Monstera? Hetken luulin, että Corylus tms.
Monstera//Monsteri= Peikko
Peikonpähkinä= Corylus avellana Contorta
Tostahan ois hyvä käydä napsimassa muutama koristeoksa…yön pimeydessä ;D
Eilen oli vähä" lämpimämpipäivä. Kaivoin hangenalta saavin näkyviin.
Näkyy kalat olevan vielä, elossa.
Häiveperhonen, Apatura iris juomassa lärvikännit olut/etikkanesteestä.
Oispa, kesä