Tämän kuvan on pakko laittaa, sillä on tuon leikkuri kuvan jälkeen aika huvittava.
Mitähän ihmiset ajattelisi, jos tällä yhdistelmällä menisi hakemaan esim. multa kuormaa.
Belgi nuo porakivet ovat ilmeisesti tontin vanhoista piharakennuksista. Niitä rakennuksia oli aiemmin enemmän, mutta edelliset asukkaat ovat ne purkaneet.
Tämä meidän vanha omenapuu on kyllä kaunis kukkiessaan. Omenapuun vieressä on muksujen hiekkalaatikko, liukumäki ja keinut. On sellainen lapsialue tämä meidän yksi osa tontista.
Mahtava piharakennus! Missä käytössä se on?
Hienoa jälkeä olette jo saaneet aikaiseksi.
Teiltä ei kasteluvesi lopu kuivanakaan kesänä.
Lisää kuvia, näitä on niin kiva kattella ja ihastella.
Tuo piharakennus on sekakäytössä. Yhdessä huoneessa on kanit talvisin, ja sitten sielä on kaiken maailman rommaa. Yläkerrassa on sitten vaatteita sun muuta, jotka tuvassa vievät vain turhaa tilaa. Aina haaveilen lottovoitosta, ihan pienestä sellaisesta, että saataisiin tästä ulkorakennuksesta tehtyä kesäasunto.
Laitetaan nyt kuva meidän rötkäleistäkin. (Tämä on kyllä tosi samea kuva)
Yhtä huono kuva on kyllä tämäkin.
Kärhö. Onkohan tämä jackmanii? Ne nimilaput lensivät heti tuulessa, ennenkuin kerkesin edes nimeä lukea. Äidiltäni saatu tämä kuitenkin on.
Jackmaniissa kai on yleesnsä neljä lehteä, mutta kyllä minulla aikoinaan teki monilehtisiäkin kukkia. Mutta voisiko olla Mr. President?
Jos laittaisi sitten kuvia meidän (isännän) terassiprojektista. Terassni tehtiin keväällä -08
Niin siis terassi tuli siis tähän kohtaa. Tuon juhannusruusun siirsin ikkunan alta toiselle puolelle tupaa. Tämä kuva on taidettu ottaa ensimmäisenä kesänä.
(Tuota kärhöä olen epäillyt kyllä presidentiksikin, mutta itse en osaa päättää, kumpi on)
Nuo rautaputket on hakattu tuonne maahan melkein puoleentoista metriin. Lisäksi niissä on vielä se kierrejuttu(?) Eli jokaista putkea voi erikseen säätää, jos vaikka sattuisikin vielä routimaan.
Tässä kuvaa vielä toisesta suunnasta, niin näkee miten törkyiseksi markki tulee, jos hotain puuhailee.
Tässä alkaa jo näyttämään valmiimmalta.
Ja taas ylimääräistä kuvassa, hiipparikin sielä näkyy…
Löysinpäs mä tällaisenkin kuvan. Tämä on siis otettu ensimmäisenä keväänä. Ei ole vielä hopeakuusta, tuon tuulimyllyn tilalla.
Näin me kuljettiin kaksi vuotta sitten taimistolla. Viime keväänä kaukalossa tosin matkustikin sitten tuo nuorin poika. Hyvin mahtuu kärryihin ihmistaimi ja kasvien taimet. Tai sitten kuljettiin isännän kanssa perätoukuria, isäntä kuljetti poikaa ja mä sitten valkkasin kasvia toisiin kärryihin.
Keväällä sain laitettua tuota maata tähän altaan reunalle. Alkujaan allas jäi liian korkealle, vaikka sen kuinka syvään upotti. Laitoin siihen matalia kuunliljoja eteen ja päivänliljaa ja iiristä siihen myös istutin. Toivotaan että kesän aikana altaan reuna peittyy kasveilla.
Altaassa ollut keltakurjenmiekka on hyvin talvehtinut.
Hienoa jälkeä olette tehneet pihallanne
Voi kiitoksia eltsu. Meillä on parin vuoden aikana tehty enimmäkseen vasta näitä kivihommeleita. Tänä kesänä on sitten enemmän vuorossa näitä perennapenkkien tekemisiä, jos vaan aika antaa myöden.
Mukava nähdä sun pihaa. Laitahan lisää kuvia kun homma etenee