Eucodonior Maike kukki ekan kukkansa.Poistin tuon aikaisemman kuva ,mutta laitan nyt tämän. Otsikkonkin näköjään tullut moka.
Alkuperäinen kirjoittaja: Raili-45
Eucodonior Maike kukki ekan kukkansa.Poistin tuon aikaisemman kuva ,mutta laitan nyt tämän. Otsikkonkin näköjään tullut moka.
Alkuperäinen kirjoittaja: Raili-45
Huitasinpa vielä kerran tästä kukasta kuvan kun alkoi nyt kunnolla kukkimaan ,nuppuja on hurjan paljon vielä tulossa.
Laitanpa minäkin kuvan Eucodonia Maike sta. Alkuun ajattelin kovasti on olematon kasvi, mutta nyt on mieli taas muuttunut. Vaikka yksittäinen kukka on aika pieni niin niitä on paljon ja koko ajan tulee lisää.
Laitanpas minäkin vielä uusiksi ,kun nyt kukkii jo vallan mahtavasti kukkia tule kuin sieniä sateella eikä loppua näy hurjasti vielä nuppujakin on.
Ihania ovat. Mulla on vaan se “Adele”, mutta mukavasti on kukkia ilmestynyt siihenkin.
Teetkö munkassa vaihtarit omastasi mulla olis hyvin juurtunut pistokas kukki jopa jo yhden kukankin
Minulla oli eucodonian yksi käpynen mut sain sen poikki komesta kohtaa =( Olisiko kenelläkään myydä uutta käpystä tilalle?
Vieläkin olisi hakusessa käpynen vaikkapa Maikesta…
multa olisit saannut mut ei ollu mullakaan mullassa kuin kaksi käpystä,mut kun alkaa kasvua tulla niin latvon ne niin saat pistarin.
Kiitos Raili =D
Maike heräile talvinuniltaan näyttää siltä että ruukku taitaaolla aika täysi käpysistä .
Olisikohan mahdollista tännekin saada pistari?
Minullakin Maike ilahdutti eka kukalla. Talvetetaanko tämä nyt niinkuin mustanmerenruusu?
Toivottavasti kukkii ensi vuonna enemmän, mutta mukava tuokin pieni ilo.
Ihmeen hyvin muuten venyy pituutta.
MInä leikkaan Eucodonian aika pian kukkimisen jälkeen alas ja ripsautan sille hiukan vettä ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Se aloittaa uuden kasvukierroksen verraten myöhään, ei pidä hermostua.
vihdoinkin suostuu kukkimaan luulinki ettei kuki ollenkaan mutta nyt alkoi tapahtumaan.
Ai niin pitkin vielä kysäistä jadeliiltä joko oot saannut tuosta pistarin joltain jos et niin laita hölötystä mulle
MarjaBeelle terveiset että antamasi eucodoni alkoi kukkia!Rassukka asuttaa vielä kertakäyttömukia ja sinnillä vaan alkoi puskea kukkia
Eucodonia Adele avasi ensimmäisen nuppunsa, on se niin söpö
Kaunis!
tämäkin lopultakin suostui kukkimaan,tosin näyttää siltä ettei tee kovin montaa kukka vähän nuppuja verrattuna viimekesän kukintoon.