Ei paju vaan pasuuna.....
Huoh..varsinkin nuo "elävät" pajupunokset ruukuissa ovat todella meikäläisen silmää hiveleviä.....mitä pajulajeja käytät? Kasvatatko kenties itse?
Pajut ovat omasta viljelmästä, lajit ovat americano, kultapaju ja ohuemmat pajut ovat Uraalia, eli tavanomaisia punontapajuja.
Hyvä ihme sentään Missä tämmöstä pihaa on piiloteltu, kun ei olla aikasemmin päästy ihaileen?
Kerrassaan ihania nuo pajujutut, tuo spiraali saapamppailemaan. Olet todellinen taiteilija, onnittelut !!!!!!!!
sisäpihan yleisilme,
Juukelin kaunis kiveys pihallanne, onko itse suunniteltu, vai ihan ammattilaisen käsialaa?
Ihan oma suunnitelma ja omatekoinenkin hyötyliikunta saa, kun siirrä multa ja kiviä paikasta toiseen
No niin varmasti saa, mutta kyllä on upea lopputulos!
Kiitos, toivottavasti se miellyttää muidenkin silmät kuin meidän tai voipi olla että olemme vähän omituisia kun ei ole edes nurmiko koko tontilla…
Jestanpoo, miten häkellyttävän upeita juttuja! Minä täällä teen äärimmäisen kunnioittavasti aaltoliikettä siihen suuntaan!
Onpas siistin ja kauniin näköistä!
Wau mikä piha ja nuo pajutyöt, niissä on kyllä ollut tekemistä, mutta lopputulos on kerrasaan mahtava.
Tosi kaunista, hienoa ja siistiä. Oli ilo vierailla pihallanne.
Todella kauniita pajutöitä kauniilla pihalla!
Ihan sanattomaksi vetää. Upeasti huoliteltu piha sinulla! Taidokasta punontajälkeä.
Tällä pihalla vierailee mielellään ja monesti! Aivan mahottoman upian näköstä! Sulla on taito hyppysissä!
Kyllä on upeita töitä sinulla ja tosi upea kivipiha olet tehnyt ja suunnitellyt upeita konaisuuksia.
Kuinka tuota puuta hoidetaan joka oli ruukussa ja siinä oli eri mittaisia pajuja vai onko se yhden kesän juttu karkaako muoto seuraavana vuonna
mumimyy, jos tarkoitat se jossa lehtinauha kiertää ylöspäin, niin se pidetään leikattuna, aina kuin versoon tule uusia lehtiä jätetään kaksi ja taas latvat katkaistaan eli verso pidetään typistetiuna koko ajan, joskus talvehtiminen onnistuu hyvin ja joskus huonommin, itse teen joka kevät uusia kun niitä raaka-aineita nyt sattuu olemaan
Sen jälkeen kuin kaupunki antoi luvan kaataa kolme kappaletta 40 vuotta vanhoja koivuja, oli mahdollista tehdä tällainen helppohoitoinen etupiha.