Wautsi kun upeaa! Todella hienoja pajutöitä ja muutenkin kaikki viimosen päälle!
Hannedk, nuohan ovat desing`a parhaasta päästä!
Aivan mahtavat pöytäryhmät, niin persoonalliset. Mutta kuinka on mahdollista, ettei pihalla ole ensimmäistäkään roskahiukkasta?
täällä on aina niin kova tuuli, sehän vie roskit mennessään, siis riittävän etäältä kun kuvaa niin mikään roska ei näy :-))
Herttilei sentään. Onpas upea piha! Sanattomaksi jään, kun sanavarastoni on tältä osin kovin köyhä. Siis kyllä olen äimän käkenä. Kerrassaan loistavia pajutöitä, ja todella kaunis pihapiiri. Sinulla on taiteellista silmää ja tekemisen taito. Aivan upeata, mahtavaa. Kerrassaan hienoja töitä. Kokonaisuus on silmiä hivelevä. huh, olen tainnoksissa.
Pajujutskat on aivan ihania, haluttas mennä kansalaisopiston kurssille mut ei oo kuitenkaan tarpeeksi osallistujia
markkinoilta löytyy paljon kirjoja aiheesta, myös kirjastosta, ja aina voi kysele vinkkejä. Kuinka paju kasvaa siellä teidän korkeudella?
pihasta tuli niin "tyhjä" kun kesäkukkat lähti.....
Onko piha muuten itse laatoitettu ja kivetty? Taitavaa työtä, huoah!!!!
Ja mahdottoman siistiä joka paikassa, kateeksi käy, jupinaa.......
Kyllä kaikki on oma suunnitelma ja tekemä, vähän kerallaan olen tehnyt ja tuonut, aina mitä peräkäryllä olen saanut tulemaan, peräkärry tarvitse muuten kohta huolto jouset jotenkin kummallisesti notkollaan…. ps kun ottaa kuvat kaukaa rikkaruohot ei näy
Syksyn ensimmäinen talviruukku, Kultapaju, tanskalaista kalkkireikäkivi ja kataja
No ni, ny mä oon nähnyt kaikki... Hannedkn piha ja pajutyöt upeeta kertakaikkiaan! Olit tehnyt vesitynnyrin ympärille pajukehikon voitko vähän viisata miten se on tehty kun ajatus oli itsekin tehdä sellaiset ja piilottaa siniset muovitynnyrit talon kulmilta. Lisäksi tahtoisi tehdä sellaisen pajukartion minkä sisään voi istuttaa köynnöksen olisko ohjetta?
Kiitos kehuista, sadevesitynnyrin suoja on tehty 4mm raudoitusverkosta (reikäkoko 15 x 15 cm), joka on leikattu kooltaan sopivaksi, pajut punottu pystysuunnassa niiden rautojen väliin, joskus olen punonut yli kaksi lanka ja ali kaksi lanka jos on ollut paksua paju...
Syksyn pihakoristeet