Kauniita on!
Kyllä näiden pajutöiden jälkeen ei viitsi enää edes yrittää räpeltää mitään kötöstyksiä pajusta! Ihan käsittämättömän hienoja pajutöitä ja ihmeellisen siistiä!
Olen satuk-an kanssa ihan samaa mieltä. Ei kannata enää itse räpeltää, vaan tulla tänne katsomaan sinun ihania pajutöitäsi. Ja ne ovat vielä niin hienosti koristeltujakin. Olet sinä taitava!
Minusta olisi mukavaa jos joku saisi näistä idean itselleen, ideat yleensä parannevat kun useampi ihminen mietti omia sovelluksia (aina ei tarvitse keksiä pyörä uudestaan)
Saisko lisää kuvia...näitä vois kattoo aina vaan...
Aivan uskomaton pajutyön määrä ja valtavan siisti piha.
Eikö sinulla Hannedk kädet, sormet ja ranteet kipeydy?
Ihania nämä tähtikoristeet, joihin olet laittanut kauniit somisteet päälle.
näitä vois kyllä kattoo aina... lisää!
Talvinen kuva...
Kausituote.... ei ole vielä päässyt pihalle asti
Wau mikä piha! Rauhallinen ja siisti tunnelma vetää sanattomaksi. Kiitos, että sain vierailla virtuaalisesti.
Kiitos ja tervetuloa udellen
Vene odottamassa kesäkukka istutuksia
Hitsi, kuinka upea!
Jumankekka mikä piha! Ei voi muuta sanoa. Aivan upeaa. Miten saat nuo pajutyöt noin symmetrisiksi? Ne ovat niin siistejä eivätkä vinksellään mihinkään suuntaan. Itse kun yrittää niin puuh... ei niitä kehtaa esitellä julkisesti.
Jotenkin Japanilaisen rauhallinen tunnelma. Ehkä suomalainen versio japanilaisesta puutarhasta?
Katsoisin mielelläni enemmänkin.
Tuun jälkijunassa tähänkin pihaan. Uskomatonta ja kaunista. Sehän täällä pentissä on mahtavaa, kun näkee niin monenlaisia pihoja. Hannedk, nähtävästi kasvatat kesäkukat itse, koska kasvihuonekin näkyi jossakin kuvassa? Kauniita petunia-ryhmiä. Odotellaan kesällä lisää kuvia.
Ihana! Ei voi muuta sanoa. En ole ennen tällaista pihaa huomannutkaan, mutta nyt onneksi huomasin. Kaikki nuo kiveykset ja pajutyöt näyttää tosi kauniille! Ihanan rauhoittava piha, tuollaisen tunnelman haluaisin itsellenikin.
Vau, miten upeasti tehtyjä pajutöitä, todella kaunis piha.
Minäkin kävin nyt ensi kertaa ja haukon henkeäni kun on niin hienoa. Olen jo monta vuotta kettellut pajuja sillä silmällä mutta on jääny katteluksi. Nyt vois ottaa vähän kipinää…
Kiitos vierailustanne, meidän tavoite pihan kanssa on ollut että se pitäisi olla kutsuva, viihtyisä ja ryhdissä myös muuhun aikaa kuin kesä-heinä-elokussa. Piha on ehdoton kevätpiha, olen yrittänyt valita sellaisia perennoja ja sipulikukkia jotka kukkivat keväällä aikaisin. sisäpihassa lumet sulavat hitaasta johtuen rakennusten varjoista. Vähän olen vaan kesäkukkia kasvattanut ja siksi tämä yhden lajin ylivoima
Purjeet saivat uudet pajut, ovat vielä näin keväällä iloisen väriset, värit sitten haalistuu kun paju kuivuu tässä aurinkoisessa paikassa aurinko vie oma osuuteensa väreistä.
Hengettäret odottavat köynnöskasveja juurilleen