Havinan haaveilut (II)

Kaunis kantamus porollasi - onkos se vielä vähän ymmällään uudesta lastista…

Mistä tuommosia risueläimiä saa, vai oletko itse väsännyt?

Taitaa olla poroparka vielä vähän sekaisin, kun ei ole ymmärtänyt syödä noita rikkiksiäkään tuosta etukoipiensa välistä… Ostin tuon poron Prismasta joulun jälkeen alennuksesta.

Jotenkin näyttää huomattavasti luontevammalta kukat poron kuin koiran selässä. Meillä on tuota samaa sarjaa oleva koira. :slight_smile:

Jos muutaman kuvan taas lisäisi

Prunus cistena

Lonicera japonica "Aureoreticulata" pörhistyy koko ajan. Hyvin selvisi ensimmäisestä talvestaan.

Tämä on anopin laittamia. On varmaankin kevätatsalea. Siirsin viime syksynä ja taitaa tykätä uudesta paikastaan.

Siperiankärhö (Clematis sibirica) ei ole vielä koolla pilattu, mutta kaunis kukinta silti

Jos pari kuvaa taas laittais. Eilen kuvattuja, nyt tulee vettä silleen maahan asti.

Geranium cinereum "Ballerina". Tää on kyllä yksi mun suosikeistani (vaikka onhan niitä suosikeita aika monta…)

Kun mä ekan kerran näin ihanuuden, nimeltä Viola Coreana “Syletta” täällä sun sivuillas, niin piti tietty heti ostaa siemeniä ja koittaa ite kasvattaa. Onnessani huomasin jo kuukaus sitten, että ainakin 1 siemen on itänyt! Voi tätä autuutta<3<3<3

Aquilegia "Lime Sorbet"

Hieno homma Ipanema! Mä huomasin just, että mulla on kaksi viimevuotista taimea jäänyt maksaruohon jyräämäksi. Täytyykin muistaa siirtää parempaan paikkaan.

Geranium pratense "Dark Reiter"

Valkoinen sinilatva

Neiti hienohelma, aksu "Petticoat Pink"

onpas neiti kuin karamelli.

Tästä oon haaveillut jo pitkään. Sain aitan seinustan siivottua kaikenlaisesta roinasta ja värkkäilin siihen tuollaisesta kunnon kokoisesta lankusta pöydän. Pöydän alle ladoin tiiliä ja siihen sitten erilaisia kori/lootasysteemeitä säkkiym. roinaa kätkemään. Appiukon roinakasasta löysin vielä tuollaisen harmaantuneen lankun, mihin ruuvailin omista kätköistä löytyneet, aikaisemmin vaatekoukkuina toimineet, koukut. Nyt sain myös kaikki tallettamani hienot puulaatikot esille ja käyttöön. (Pirhanan roskis vaan tuolla taustalla kummittelee. Siinäkin olisi yksi tämän kesän rojekteista, pitäisi saada roskakatos aikaiseksi.)