Heesun pihalla hiekkaa, kiveä, puurakenteita ja kasveja

Kaunista on ja siinä taas näkee miten paljon saa aikaiseksi kun viitsii ja jaksaa puurtaa mutta kyllä piha tekijäänsä palkitsee, erityisesti pidin tuosta puisesta kukkalaatikosta ja älä huoli Heesu jos valkoinen kivi on myöhemmin vaikea hoitaa ainahan sen voi uusia tai vaihtaa toiseksi, nyt se kaunis, nauti työsi tuloksista olet sen ansainnut.

Oi ihastuin heti kerralla poikkipuiseen aitaan. Pari päivää olen ajatusta markkinoinut isännälle, tehtiin jopa kaupunkikierros Seinäjoen uusimmilla asuntoalueilla, jotta sain hänet vakuuttuneeksi, että vaakasäleaita on nyt in ja must. Otin paljon kuvia erilaisista ratkaisuista ja sitten omasta terassista, jossa ole aitaa ollenkaan. Kuvien päälle olen leikellyt näistä aitakuvista aitoja ja sommitellut meille erilaisia malleja. Isäntä alkoi ihan oikeasti lämpenemään vaaka-aidan kannalle. Värikartankin hain jo maalikaupasta;-))

Noin lyhyessä ajassa on pitänyt kyllä rehkiä ympäripyöreitä päiviä. Hieno saavutus.

Muuten, trekooli on mun kotipitäjästä

Kevät

Uusi ovi

Sipulikukkia

Kevätesikot ja patjarikot aloittavat

Orvokit

Ohhoh! Eipä uskoisi samaksi taloksi ja pihaksi, niin paljon on muuttunutoho

Hienosti olet saanut laitettua ja sanoisinpa näiden näyttöjen perusteella, ettet enää ole pelkkä aloitteleva puutarhuri, kuten itse itsetäsi kerroit. Tervetuloa joukkoon ja lisää kuvia, kiitos!

Voi on, on kaunista Heesu. Siisti piha, paljon olet ahertanut ja lopputulos on kyllä ihailtavaasydän.

Kiitos. Tosiaan asun toista kesää vasta omakotitalossa. Ja paljon on mennyt mönkäänkin, uudestaan vaan aina olen yrittänyt ja siirrellyt kasveja parempiin paikkoihin. :slight_smile: Viikonloppuna rakentelin etupihalle yhtä sun toista, laitan kuvia kun saan ensin näpsittyä.

Etupihan uudistus

Kukka"arkun" päätyyn tulee vielä ainakin Köynnöshortensia joka saa sitten kiivetä aitaa myöten. Sen seuraksi olen harkinnut alppiruusua. Saapi nähdä mitä siihen lopulta tulee istutettua. Arkkuun ei juurikaan paista aurinko joten varjon kasveja siihen pitää etsiä. Tänään laitoin tuohon Tuijan juurelle kevätkaihonkukkaa ja Keltapeippiä. "Nurkassa" on keltalehtinen Suikeroalpi, saa nähdä miten menestyy noin pimeässä. Taaimmaisena on Pikkusydäntä ja Pikkutalviota.

Kaunista olet jälleen saanut aikaan. Tuo uudistus on hyvännäköinen, sitten vielä kun tulee kukkivaa kukkaa enemmän esiinkukkais pyöritystä.

Kukahan laittais listat oven pieliin =D

Oi miten siistiä, selkeää ja KAUNISTA. Kiviportaiden kevät on upea hymy

Kesä saapuu.

Hyvää kevättä kaikille lumisen talven jälkeen. Pihalla on tänä keväänä Narsissit ja Tulppaanit valloillaan ja Esikotkin kukkivat runsaasti. Tässäpä maistiaisia kevätloistosta.

Uusi terassinpätkä ilmestyi syksyllä.

Wau, kaunista! Varsinkin tuo lintupatsas ja sen alla kukkivat kukat. Mitä kukkia ne muuten ovat?

(Ei ehkä kuitenkaan kannata laittaa ihan noin monta kuvaa samaan viestiin, koska se hidastaa latautumista. Meillä joillakin kun on vanha koneenrakkine.)

Wau, taas on hienoja uudistuksi. Nätti tuo etupihan laatikko. Ja niin upea terassi. Olen vähän miettinyt, että laittaisinko minäkin tuosta uritetusta laudasta uuden terassin. Se on tosiaan kaunis ja hyvin tehty.
Valkoinen liuskekivipolku on pysynyt siistinä ja edelleenkin yhtä ihku.

Lintupatsas seisoo esikoiden keskellä. Tarkemmin en tiedä mitä esikoita ovat. Anteeksi kuvien määrä, itselläni ei ole latausongelmia niin en tullut ajatelleeksi tätä. Uritettu terassilauta on komean näköistä mutta uriin kerääntyy kaikkea pikku-roskaa. Valkoista soraa olen lisäillyt sillointällöin niin pysyy siistinä.