Tänään tehtiin pienellä porukalla vähän laattoja, nämä jäivät minulle:
Ei ollut raskasta hommaa kun meillä on sähkökäyttöinen sementtimylly. Toki miehet teki raskaamman homman. Me naiset vain täytimme laatikoita.
Tänään tehtiin pienellä porukalla vähän laattoja, nämä jäivät minulle:
Ei ollut raskasta hommaa kun meillä on sähkökäyttöinen sementtimylly. Toki miehet teki raskaamman homman. Me naiset vain täytimme laatikoita.
Kassille terveisiä pötyyneiltä, kasvavat ja kukoistavat:
Akileija
Pötyynit näyttävät onnellisilta! =D
Juu, ja kuten huomaat niissä on paljon nuppuja ! Tykkäävät olostaan täällä Lapin yöttömässä yössä.
Pihallasi kukkii kauniisti. Orvokkikuva on kyllä hauska.
Orvokit ovat tehneet täyskäännöksen taas kerran:
Hassuja tyyppejä.
Tässä juodaan kahvit jos joku pistäytyy kylässä ja sää sallii.
Nämä sammalleimut ei ole ennen olleen näin loistavan värisiä, tykkään näistä hurrrrjasti.
Ensimmäinen tätä laatua oleva kukka kukkii pihallani, kiitos kuuluu Kasuariinalle.
Tämä on minun ainoa idänkurjenpolven taimi, ainakin purkissa niin lukee.
Mie olen pahanilmanlintu, ja epäilen koivuksi tuotakin.
MIehellä taas välähti lauantaina ja teki minulle tämän "kukkapurkin":
Oi että sulla Hillasuo on hyvä mies ja näköjään taitava käsistään…
Pah, sitten siemenpussissa on ollut koivun siemeniä. Tuo on sisällä kasvatettu taimi. Ja multana on pussista otettua taimimultaa. Byäääääh..... minua on narutettu.
Noh, mie osun näissä veikkausissa yleensä harhaan, joten älä vielä usko, oota ja kasvata.
Nämä ainakin on kukkia; kuten kuvasta voi huomata siellä purkissa on nimilappu jossa lukee Japanin hanhikki. Niiih!
Hillasuo, pistänkö sulle postiin idänkurjenpolven siementaimen?
Sulla kasvaa koivua kylvöpurkeissa, mulla sormustinkukkaa
Anita, jos sinulla on ylimääräisiä niin tuohon uuteen penkkiin voisin sen taimen laittaa.
Pari pientä kylväytynyttä pelastin penkistä keväällä. Pistän ne sulle postiin. Ottaisitko myös sinisen kyläkurjenpolven?