Hopeavillakko kallion kainalossa (II)

Tämä taas huitelee toista metrin korkeudessa eli kukkien kuvaaminen hankalaa

Tämä tötterölehti tarttui mukaan Viherlandiasta

Kasvit joiden lehden väritys erikoinen viehättävät minua kovin, joten tässä pientä lehtikimaraa…

Heuchera

Kirjavalehtinen kermesmarja

Syysvuokko ‘‘Pamina’’

Tämä Anemone japonica viime vuoden siemenkasvatteluja, joten ei mikään hidas saada kukkimaan. Tosin kuiva kesä jättänyt jälkensä eli kasvi vain 20 cm korkea…

Mitenkähän tämä kestää talven koettelemukset??

Tulppaanipuun lehti on vain niin jännä, että pakkohan sitä on kokeilla…  :wink:

WOW, on upeeta, on.

Kasvarin seinusta näyttää tällä hetkellä tältä. Daalioihin olen pikkasen pettynyt kun kukkiminen ei mitenkään runsasta, toisaalta lähes kaikki ovat siemenestä kasvatettuja.

Tämän liuskamiinanköynnöksen kanssa meinasin töpätä, mutta onneksi ystävä auttoi pulassa ( = antoi uudet taimet kuolleiden tilalle ) ja sain mitä halusin eli liekehtivän pergolan

Valtsulle kiitos visiitistä ja puumerkistä - ja muillekin peukutuksista

Kiitoskukkana olkoon keltainen daalia - ja niille, jotka tietävät "allergiani" keltaista kohtaan on kerrottava, että tämäkin siemenkasvattelujen tulosta :wink:

Miten ajattelit talvettaa tuon tulppaanipuun?

Ihan paikoillaan pihalla ja ilman sen kummempia suojauksia. On kuitenkin suojaisessa paikassa ja jos ei nyt niin kamala talvi tule kuin viime talvi, niin saattaa vaikka selvitäkin. Tuttavani tulppaanipuu Porin pohjoispuolella paleltui, mutta ryhtyi sitten pukkaamaan uutta juuresta, joten aivan mahdoton se ei ole - toki vyöhykkeenvenytystä taas :wink:

Taas yksi minulle tunnusomainen sekametelisoppa :slight_smile:

Rudbeckia

Sedum Tricolor

Ruusupapu jatkaa taivasta kohden antennia pitkin kun pergolan korkeus ei sen mielestä ollut tarpeeksi korkea

PS. Tuo viereinen antenni olis vielä hauskempi kasvittaa