Oletteko koskaan teettäneet Syntymäaikaan ja paikkaan perustuvaa Astrologista Syntymäkarttaa itsellenne? Kävitkö kenties Astrologilla ja otit tulkinnan?
Alkuperäinen kirjoittaja: Bobbie
Oletteko koskaan teettäneet Syntymäaikaan ja paikkaan perustuvaa Astrologista Syntymäkarttaa itsellenne? Kävitkö kenties Astrologilla ja otit tulkinnan?
Alkuperäinen kirjoittaja: Bobbie
En ole teettänyt tai edes aikonut. Mihin sellaista voisi käyttää? Olen kai liikaa jalat maassa, järki päässä ihminen, jotta yksikään kaltevan pöydän teoria hipaisisi hetkeksikään teoreettista sieluani. Hmm, jätän siis vielä viimeisen oljenkorjen käyttämättä. ;)
Monta vuotta sitten tein Astron sivulla tähtikartan. Ihan typerä tarina siitä tuli, ympäri pyöreät vastaukset.
Teetin aikoinaan Paula Nummelalla oman karttani. Ihan kauheasti en siitä paperinivaskasta käsittänyt, kun en jaksa huoneisiin ja aspekteihin syventyä. Mutta olen aurinkomerkiltäni vesimies, jolla nouseva merkki on leijona ja kuumerkki rapu. Olen vahvasti sitä mieltä, että olen aika täydellisesti vesimies, vaikka tuon ketjun alussa mainitun mullistuksen mukaan minun pitäisikin nykytiedolla olla kauris.
Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012
Horrorskooppeihin liittyen, löysin tällaisen kenties hauskan testin, jollei oma ns. aurinkomerkkisi “kuvaus” toimi kohdallasi, eikä kuvaa tempperamenttiasi mielestäsi- (minulla ei ainakaan) tällä Me Naiset lehden testillä voi leikkimielisesti hakea toisenlaista raikkaampaa näkökulmaa, vaikka aurinkomerkit ovatkin vain leikkiä.
Mikä sinun pitäisi olla oikeasti Horoskooppimerkiltäsi? Tee hupaisa(?) testi joka kertoo “ehkäpä totuuden.”
https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000006640146.html
Ensimmäisellä vastauskierroksella todellinen luonteeni oli Kalat, tein testin “varalta” myös toisen kerran ja valitsin sen toisen vaihtoehdon jonka olisin voinut valita, osittain vastaukset olivat samat, tälläkertaa todellinen horoskooppimekkini oli Härkä. :laugh:
Bobbien linkittämän testin mukaan olen se, mitä muutenkin olen:
Olet oikeasti kuin vesimies!
Vesimies on idearikas oivaltaja, joka suhtautuu ennakkoluulottomasti uusiin asioihin. Vesimies on idealisti ja luottaa omiin ideoihinsa.
Vesimies viihtyy omissa oloissaan eikä jaksa turhanpäiväistä jutustelua. Rakkaidensa kanssa hän viettää silti mielellään aikaa. Ystävänä vesimies on tunneälykäs, herkkä ja auttavainen. Vesimies ei siedä epätasa-arvoisuutta.
Vesimies hurahtaa helposti uusiin juttuihin eikä piittaa silloin muiden mielipiteistä.
Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012
Härkä olen tuon testin mukaan, sama olen oikeastikkin. Hämmästyttävää. En kauheasti usko horoskooppeihin.
Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka
Huonot vaihtoehdot.
Vesimieheksi testi väittää, no joo, mun kohdalla luojan kalamaljassa ollu vain pari tappajahaita ei siis kauaks heitä
Tää ihan yhtä uskottavaa kamaa
MUlle tuli ensin tulokseksi “olet oikeasti kuin härkä”. Siinä oli pari sellasta valintakohtaa joiden välillä emmin, joten mielenkiinnosta tein testin uudelleen ja siitä tulikin oma merkkini:
Olet oikeasti kuin oinas!
Tulisen oinaan vahvuuksia ovat innokkuus, oma-aloitteisuus ja energisyys. Vahvatahtoinen ja karismaattinen oinas on luontainen johtaja.
Oinas on lämmin, intohimoinen ja lojaali rakkailleen. Hän kaipaa kuitenkin tilaa ympärilleen, eikä voi sietää määräilyä.
Oinaan heikkous on kärsimättömyys. Oinas haluaisi, että kaikki tapahtuu heti – ja juuri hänen tyylillään.
Rohkea ja suorasanainen takia oinas ajautuu helposti väittelyihin. Halutessaan hän kuuntelee toista tarkasti, muttei anna helposti periksi.
Mulle anto,olet kuin rapu.
Oikiasti oon härkä.Toisen kerran tulos oli oinas.
Minä olen oikeasti jouskari ja jouskareista riittää monta erilaista persoonaa.
Tulokseksi tuli vesimies. Se olen oikeastaankin
Luultavasti jos tuollainen jonkun satunnaisen, vaikka ihan toisen aurinkomerkin luonnekuvaus pläjäytettäisiin eteen esim. jonkin työhönotto tms. testauksen jälkeen ja väitettäisiin siinä olevan vaikkapa tietokoneen laskema luonne, niin sitähän uskoisi sen olevan ainakin osittain totta, siis olisipa vaikka mikä aurinko tms. niin aina on kaikissa merkeissä jotain joka ehkä osuu itseen, luultavasti…
jännä ilmiö, että suuri osa on saanut tuloksena oman ns. aurinkomerkkinsä… aika osuva testi täydeksi höpöksi. :w00t:
Minä kun testasin sitä horoskooppia, niin se väitti, että olen Vesimies. Mieluummin olen jouskari.
Eli kuinka monelle se vastasi Vesimies?
Huonot valinnat iski eteen eikä kaikkia kuvia edes nähnyt.
Minulle tuli härkä, no maamerkki olenkin mutta en härkä. Uusinnassa sain tulokseksi rapu.
Nousumerkki, Vaaka.
JouskariVaaka.
Kauris / kauris = olen kauris. Tunnistan itseni täysin.
Mistä se nouseva merkki teille löytyi ? Tiesittekö ennestään vai löytyykö sekin tuolta aiemmin ?