Tässä paikka missä huhuilla kaivattujen puutarhurien perään
Ai tää on uusi huuhuilu ketju
Hoyabellan kuulumisia oon kaipaillut jo jonkin aikaa. Toivottavasti kaikki on ok
Eikä rayastakaan oo kuulunu aikoihin mitään
Nyt just muistin että eikös Jässikkä muuttanut nimimerkkinsä jossain vaiheessa. Se Jässikkä on kyllä voimassa oleva nimimerkki mutta hän ei sitä käytä? Mikähän se uusi oli, yritän löytää sen jotenkin ja kerron sulle. Jos joku muu muistaa niin vapaasti vois auttaa kukkahörhelöä
Se on *Jässikkä. Eli siinä on se * edessä. Yritä kukkahörhelö sillä ottaa yhteyttä.
Jässikkä on kirjautunut tänne.
Poistui.
Mihin se muutama vuosi sitten vielä aktiivisesti puutarhatoimistaan raportoinut “Sienestäjä” muuten katosi. Hänellä oli aina hillittömät talvetukset ja vielä suuremmat kylvöt. Hän taisi olla puutarhanetin nuoriso-osastoa.
Onhan täällä ollut aikojen saatossa useampiakin eteviä nuoria. Huuhkaja, viherpiipertäjä? tuli mieleen. Ovat olleet lahjakkaita muutenkin.
Lappeenrannan poika näkyy maailmanpolitiikan tilanteita kirjoittavan.
Kuka on Lappeenrannan poika ?
Viherpiipertäjän muistan hyvin, suuntautui usealle eri alalle muistaakseni ?
Huuhkaja kai ollut ennen mun aikaani ?
En ole varma kuka nimimerkkien takana. Lappeenrannan pojan oikean nimen muistin kun hänet tapasinkin ja kukkia lähettelin.
Sarracenia taisi olla nimimerkki.
Katsoin valokuvista niin 2004 ainakin Mustilan tapaamisessa oli mukana. Siellä taisi olla Huuhkajakin.
Huuhkaja oli täällä silloin kun tulin. Hyvin kielitaitoinen nuorimies. Muistaakseni joku vuosi sitten piipahti täällä ja kertoi olevansa jo perheellinen.
Pohjaanmaan poika jolla oli saippuakauppa, näkyy kohta valmistuvan oikeustieteellisestä.
Ai työ kaipaatte Sienestäjää/Tattia
Pitää kysyä mitä on puuhannut, aika hiljaa se on ollut viime ajat mei whatsapp ryhmässäkin (entiset chattilaiset) Jotai kyl tiedän, mut saa itte kertoo, jos huvittaa.
Fb:ssa vanhat penttiläiset luulivat että täällä ei ole enään ketään. Kerroin kyllä että paras foorumi edelleen. Muistelivat vanhoja taimenvaihtoja ja tapaamisia. Kun ei Pentti ole enään kuin ennen, kysyin mikä on ja miksi pitäisi, kaikkihan muuttuu eikä aina huonompaan suuntaan.
Hoyabella ja Jadetsu on viimeiset häipyjät, en oo ainakaan huomannu kirjotuksia. Harmi, ovat niin mukavia!
Se on hyvä, että jotkut pitää lomaa foorumista, koska oikea elämä on tärkeämpi.
On se HB tainnut tänne välil kirjotella…
Mä katon yleensä päivittäin päivän ketjujen otsakkeet läpi. Kiinnostaviin kuittaan välillä kommenttia. Ei siin paljon aikaa mene päivässä. Paljon joutavampaan nettilukemiseen menee päivittäin tunteja jopa päivässä aikaa. Kerran etin jotakin teknistä tms tietoa, niin 8tuntii meni tosi äkkiä.
Ensimmäistäkään viestiä en ole saanut!
Mukava “nähdä” Jässikkä:)
Missä Raya on? Onko vielä talviunilla? Ei minulla mitään asiaa ole hänelle, ikävä vaan.
Raya mielestäni on vilahtanut täällä maaliskuun aikana.