Minä muka maltilla laitoin… Nyt ne on suurin piirtein ainoat, jotka suostuvat kasvamaan. Joku liaani jo kiertyi samalla pöydällä asustavan saniaisen ympärille. Ne hiipivät kohti sohvaa kuin lihansyöjäkasvit…:unsure:
Millon kannattaa pohjoisessa kylvää hyasinttipapu? Suorakylvöllä meni viime vuonna, ja jäivät 50cm korkeiksi ilman kukkia... Oli kyllä kylmä kesäkin.
[/quote]
Nelson garden ohjeistaa, jotta 10-12 viikkoa ennen ulos istutusta.
[/quote]
Siitä on ihan kauhiasti eri ohjeita... Toisissa on, että helmikuussa. On suorakylvöohjetta ja kaikkea siitä väliltä. Jos nyt pistää multaan, niin oon lirissä sen köynnöksen kanssa.
Millon kannattaa pohjoisessa kylvää hyasinttipapu? Suorakylvöllä meni viime vuonna, ja jäivät 50cm korkeiksi ilman kukkia... Oli kyllä kylmä kesäkin.
[/quote]
[/quote]
Siitä on ihan kauhiasti eri ohjeita... Toisissa on, että helmikuussa. On suorakylvöohjetta ja kaikkea siitä väliltä. Jos nyt pistää multaan, niin oon lirissä sen köynnöksen kanssa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja kun tietäisi, tuleeko kesä tänä vuonna ja mihin aikaan ja millainen..
Taas uusi jännä kasvi. Sivulla2 oli Ritvalla nätti lähikuva kukasta ja oli mielestäni koristeellisen kauniit lehdetkin, monilla kukkivilla köynnöksillä kun lehdet ovat aika mitättömät. Onko lehdistö nuin nätti aina vai oliko Ritvalla vaan harvinaisen nätti taimi kuvassaan? Voikohan tuota talvettaa?