Hymiöt: harjoittelu, linkit, vinkit

määki halluun kokeil! -osasin!

Ipadillä noiden hymiöiden toimivuus on vähän kyseenalaista. En siis käytä padillä edes pentin omia hymiöitä vaan näitä vanhanaikaisia merkkihymiöitä tyyliin :). Jos avaan viestisivulla pentin hymiöt niin sen avautuminen kestää…ja siihen hymiöikkunaan tulee errori 40-50% kerroista…joskus kaatuu koko selain kun avaa ne hymiöt, jolloin kirjoittajaa ketuttaa ku pientä oravaa kun käpy jäätyy. Viesti haihtuu taivaantuuliin. Eli otan tuon hymiöriskin aika harvoin. Mitään ulkopuolisia hymiöitä en oo tuon vuoksi edes kokeillut…enkä kokeile ainakaan jos olen vääntänyt yli 5 rivin viestin…ja minähän väännän :smiley:

Piti siltikin kokeilla saanko tuolta linkistä hymiksen vai kaatuuko selain ja viesti katoaa 
Hoh…kyllä kesti…ei mitään näppärää puuhaa mut toimii. Ei meinannu kopioida oikeaa kuvaa tekstiin vaan sijoitti vanhaa kopioitua tekstiä viestiin. Tein samat asiat 5-6kertaa…en tajua mitä tein vikalla kerralla oikein kun tein mielestäni aina saman jutun.

Mä nään PikkuPionin viestissä vaan pari neliöä sisäkkäin ja rastin keskellä. Näkyykö muille hymiö?

…neliön sisällä revitty paperi; ei hymiötä

Näkyy neliöt ja rasti.

Pitipä kokkeilla

Alkuperäinen kirjoittaja: Öksyksissä

pakko kokeilla taas  d040.gif

d040.gif

Kumma kun hetken näkyy ja sitten jonkin ajan kuluttua sininen boxi ja kysymysmerkki?

Hä…vielä se näkyi viestiketjussa joku aika sitten ihan oikeana. Nyt kun tulin tänne keskusteluun on mun viestissä vain ruutu, jonka sisällä on kysymysmerkki. Niin kuin näyttää olevan muidenkin viesteissä…ei näy hymiöt mulle.

Hö…näkyyhän muiden…paitsi omalaittama ja Chalin. En tajuu.

Pitää suosiolla käyttää ketjun omia hymppyjä.
En ymmärrä, miksi hetken näkyy ja sitten se sininen boxi.

Ei tämä maailmaa kaada, onneksi.
Minulla iMac, ehkä syy siinä?

Ahaaaaa…saattaa siis olla apple-ongelma. Hympsyt tarkoitettu ilmeisesti windows-ohjelmistoille.

^ ei se ole minulle ongelma että omppu on "suljettu" järjestelmä. Enemmänkin onni ja siunaus.
Neljä PC:tä tavalla tai toisella mennyt ennenaikojaan "hautaan", eikä tietoja saanut kun maksamalla levyltä kerättyä.
PC-ohjelmat kun ovat "avoimia", nämä hympyt tod.näk. näkyy viesteissä.
Elämä jatkuu…

Mulla on omenakone ja sivun 11 hymiöt edelleen näkyvissä. Mutta tosiaan en saanut niitä edes siirtymään niillä annetuilla ohjeilla, vaan siis siirsin sivut vierekkäin ja vedin kuvan hiirellä tänne. 

Mä kans,ja osasinki vielä! Kukkia kaikille!

ok, kokeilen sitten tuota "siirtämistä"

miten kauan tuo nyt sitten on täällä…

Ipadillä ei tuo vetäminen valitettavasti onnistu :smiley: Meilläkin on miehellä Mac ja mulla pc, johon on vaihdettu ihan eri järjestelmät kuin Microsoftin. Ei jaksanu enää tapella niiden kanssa…siis mies. Minähän en osallistunut tuskailuun, katoin vain tyytyväisenä vierestä oman koneen rukkaamista.

…pysynyt jo 25 minuuttia… 
Kiitos Kreeta-Eulaalia…

Juu, ole hyvä. RWP kehui, että ajatteleminen auttoi, ja sitten yritin kovasti samaa konstia . Ja ihme ja kumma se tosiaan auttoi.Pitänee iloita tästä pienestä onnistumisestani 

tourangelle - klikkaa kuvan päällä hiiren väärällä korvalla; valikosta löytyy kopioi kuva; liitä se…

siinä se, muutama klikkaus ja ctrl+v

sama ohje, jonka sienestäjä antoi jo sivulla 2->
"Klikkaat vaan hiiren oikeella siinä hymiön päällä ja "Kopioi kuva" Sitten pentin viestikenttään liität painamalla ctrl v samaan aikaan …"