Hih, vihdoin tyhmäkin oppi!
Testi. (Ja tunnustus: tunnetila sen jälkeen kun näin kuvan Tatin persikkapuusta.)
Kiitos neuvosta,harjoittelemalla oppii,tosi kivoja aiheita.
Tämä on tosi hyvää aivojumppaa.
Riemuvoitto ,hauskaa,kiitos näistäkin opeista.
Täältä löytyy keskeltä sanan gardening alta aika paljon puutarhanhoitokuvia, ja tuolta vasemman puolen listasta vielä flowers and plants.
Kiitos linkistä!
No sieltähän löytyi oikea aarreaitta, kiitos Emo!
Mistä löytyy tuo Tourangellen 13. tammikuuta 2013 laittaman viestin hymiö (tulppaanien seassa lekotteleva keltainen hymiöinen) ?
kopioimalla kuvan osoitteen saa selville että sivusto on yoursmiles.org ja siellä kohta spring
http://yoursmiles.org/tsmile/spring/t117013.gif
Onnistui liittää Ctrl +c, Ctrl +v tuon mai-leen linkin aukaisemalla.
kiitos emo linkistä
Vinkiksi, että jos animaatiot ärsyttävät/häiritsevät, niin esc-näppäintä painamalla saa ne pysähtymään.
Minua ne eivät näissä keskusteluissa häiritse, vaan yleensä vain piristävät, niin kuin tarkoituskin on.
Mutta jos joskus työtä tehdessä täytyy pitää jotakin nettisivua auki ja animaatiot (tai kuvaesitykset/videot) vilkkuvat koko ajan näkökentän reunalla, niin se on omiaan häiritsemään keskittymistä.
Piti ihan kokeilla noita Emon linkittämiä.
Noista hymiöistä,voisko joku neuvoa tyhmää?Miten saan hymiöt ipadilla noilta sivuilta???
Luitko jo tän ketjun? Jossain kohtaa on keskusteltu asiasta.
Nyt äsken kun lisäilin parit hymiöt tekstiin niin www.mysmileys.net sivustolla on haittaohjelma (yrittää tulla ponnahdusikkunassa). Älkää käyttäkö sitä. Virustorjunta blokkas sen pois.
Vähän oon väärän aihepiirin alla, mut laitan tänne silti. Mulla ei ainakaan anna yksäreissä lisätä pentin omia hymiöitä, mites muilla? Ei tuo nyt mikään maata kaatava juttu mulle oo. Saa noita tarpeen mukaan muualta liitettyä. Kun minähän ei hymiöitä hirveesti muutenkaan käyttele.
Juu ei toimi mullakaan, meinaan kuvanlisäys, eikä hymiöt. Välillä jo toimi.Mut enhän mäkään niitä pahemmin käytä.
Niin, teidän kahden tekstit ovatkin niiiin tylsiä, kun niissä ei ole mitään piristystä
Tuo Kyssis nyt on tuommonen kuminaama muutenki. Se mittään hymiöitä enää tarviis.