Tästä se lähtee Tämän kesän ensimmäinen pioni kuvattuna 10.6. Nimeä en tiedä.
Kuvattu 10.6.
Kuvattu 10.6. Luultavasti Cliffs of Dover.
Kuvattu 10.6. Nimetön
Flammenschwert. Kuvattu 14.6.
Nimetön kaunotar kuvattu ilta-auringossa 14.6.
Nimetön. Kuvattu 14.6.
Iirisruusu - voi miten kauniita iiriksiä ja tuuhea pioni! -voisiko se olla Kuolanpioni? Itselläni kukkii juuri nyt.
Nimetön. Nuppu on mielenkiintoisen kirjava.Kuvattu 14.6.
Nimetön akileija. Kuvattu 14.6.
Oijoi mitä ihanuuksia alkas tulemaan!
Kukkaistätsy. Kiitos, kiitos! Täytyy varmaan alkaa vertailemaan eri pioneihin, mutta kiitos vinkistä. Iriksien nimet ovat mun puutarhavihkossa, joka on tällä hetkellä talven jäljiltä hukassa, mutta kunhan löydän sen, niin sitten lisään nimet.
Hienoja kukkasia sinulla…lisää kuvia odotellessa…
Kiva, kun olet rohjennut avata pihasi meille.
Iso peukku kaikille ihanille iiriksille upeita
Kiitos peukutuksista kaikille!
Tässä seuraavana kukkansa avannut pioni (22.6). Kukkia tuli vain neljä, edellisvuonna muistaakseni yksi tai kaksi. Noin metrin korkuinen ja isot nuput. Nimeä en tiedä.
Tykkään tämän pionin voimakkaasta väristä ja kukasta muutenkin.
Top Brass tarjoilee kermavaahtoa vaaleankeltaisin koristein ja kaikenlisäksi tuoksuu voimakkaasti ruusulta.
Aivan ihanat pionit. Onko tuo kerrottu akileija oikeasti vaaleansininen? Kaunis.
Hei Iirisruusu, onko Top Brassisi kukka iso pallo kuin miehen kaksi nyrkkiä ja alalehdet hiukan vaaleanpunertavat? Minulla kukkii vastaavanlainen, etsin sille nimeä.
Ensimmäinen kuvasi taitaa olla Kuolanpioni. Minulla on siemenestä 2006 kylvetty vastaava, joka kukki ekan kerran tänä kesänä.
Kyllä on kauniita iiriksiä ja kuolaan tuota akileijaa!