Inkin pihakuvia (IV)

On niitä poutapäiviäkin ollut tänäkin kesänä - eräänä päivänä järvikin oli peilityyni. Minun pihassani parasta on näkymät järvelle

Vastarannan rypsipelto valaisee kukkiessaan pilvisenkin päivän...

Pihapolun varressa paikasta auringossa taistelevat alpi ja kanadanvuokko ja vähän muitakin...

Mirrinminttu kukassa...

Joku suuri sininen kellokukka - jalokello kenties? Semmoista kasvatin siemenestä toissa keväänä...

Sama vaaleampana tuossa oikealla...

Tämä on kurjenkello...

Ruukut eivät ole vielä kovin reheviä...

Aitan seinustalla ritarinkannukset jo hipovat katonreunaa ja palavarakkaus ja kurjenpolvikin pyrkivät kovin korkealle - nauhukset näköjään jäävät pienemmiksi vaikka luulin toisin, kun istutin niitä takariviin...

Sumuinen aamu...

Komealupiini komeasti kukassa...

Kanat, nuo ahkerat ''apurit'', matkalla kuopsuttamaan, luultavasti jotakin kukkapenkkiä, kuten yleensä...

Hassua, etusivulla näkyy minulla tuo kanateksti, mutta kun avaan keskustelun, siitä puuttuu kanakuva ja taas näkyy kaksi kuvaa, jotka eivät näy aiheetsivulla ollenkaan. Keskustelun lisäyssivulla kaikki näkyy...

Punainen varjolilja kukkii nyt...

Jaahas, olihan se kanakuvakin jo saapunut tänne

Pieni yrttitarha kesäkeittiön kupeella...

Kesäinen ruokailupaikka - katettu terassi on siitä kiva, että sateellakin voi syödä pihalla. Runkoruusu on kuolemankielissä, mutta taitaa vielä kukkia, nuppuja on pari.

Kylläpä on Inkillä upeat maisemat!!! Ihana tuo teidän kesäinen ruokailupaikka.

Minä sitten tykkään tuosta Inkintyylistä, se on selvästi tunnistettavaa

On kaunista on. Ja vielä tuollaisessa maisemassa...

Kaunis ja kotoisa pihapiiri sinulla, Inki ja mahtavat maisemat. Järvi varsinkin vetoaa minuun aina, koska olen itsekin järven rannalla lapsuuteni viettänyt.

Oletko nyt varma, ettei ole kurjenkelloja ne jalokelloksi arvuuttelemasi kukat?

Illakko, en ollenkaan ole varma - saattavat hyvinkin olla. Jalokelloiksi luulemani ovat kuitenkin pitempitorvisia kuin kurjenkelloiksi luulemani. Tosin nekin on luonnosta tuotuja, joten tunnistus on niidenkin osalta on tehty ilman asiantuntijavoimia. Että revi siitä sitten - komeita kelloja jokaikinen yhtäkaikkisilmän isku

Nyt vasta ehdein katsomaan nämäkin kuvat. Ihana pihapiiri ja niin lämminhenkinen ja kotoisa. Terassilla on sitten kivat sukset. Tuon runkoruusun purkki on erikoinen ja nätti. Onko siinä joku suojus vai mikä? Ainakin kukkia sinulla näyttää olevan vaikka huru mykke.