Onko jollain kokemuksia tehoaako tuo jaakontaika oikeesti.. kannattaako ostaa? aika kallis on kyllä. Ja en tiedä mistä sitä hommais kun ei viitsisi netistä tilata.
Ainakin Stockalla sitä myydään. On täällä Pentissä jotku kirjotellu sitä käyttävänsä. kokeile vaikka haulla, jos löytäisit mainintoja.
Ei taida kovin montaa Jaakontaian uskollista ystävää täältä löytyä, kun näin vähän juttua löysin?
Jokunen vuosi sitten sitä oli täälläpäinkin myynnissä, sitten poistui kuulemma Prisman valikoimista. Eipä ole näkynyt muuallakaan.
niinhän tuo on tainnu hävitä ku tuhka tuuleen… ei löydy enään mistään
Kauppilassa sitä oli, mutta kannattaako sitä ostaa? Kävin vanhalla puolella selailemassa, ja siellä oli kyllä joitain kovinkin innostuneita kommentteja puolestansa.
http://www.carbonkick.fi/fin/index_jaakontaika.html
hyvinvarustetut Viherrinki-myymälät myyvät, ostin viime kesänä viiden litran kanisterin Vihertalo Varpulasta
lähdenkin suihkuttelemaan :)
Autaisiko saman asian jos lorauttaisi reilusti sinolia ja nestemäistä ravinnetta Veteen ja sillä sumuttaisi???
No jos kibuvitsikin…
mulla on paha pulma ku löysin putiikin missä olis tota jaakontaikaa 9.50e suihkepullo + postikulut mutta en tiiä vaikuttaako ostaa?
Minä olen yhden pullon Jaakontaikaa käyttänyt, ja vaikka havaitsin hyväksi (vähensi jopa kilpikirvapopulaation minimiin) ei ole tullut ostettua lisää. Tiedä sitten mitä vetelyyttä. Jaakontaikaa kyllä myydään kukkakaupoissakin, ei tarvitse maksaa lähetyskuluja.
… on ne rehut ennenki kasvanu… en taida ostaa
Tulipa tänään ostettua Jaakontaikaa paikallisesta kukkakaupasta. Huomenna syvennyn siihen ja alan suihkuttelemaan kasvejani.
Siis mitä se on toi Jaakontaika? Onko jotain saippuapohjaista, kuten vaikka mäntysuopapohjaiset liuokset? Kiinnostuin jo aiemmin, mutta nyt piti jo kysäistä
edelliseltä sivulta löydät kibuvitsin laittaman linkin. sen takana kerrottu “kaikki”. - vettä, ureaa, viinaa. joskus vitsailtiin, että vappuaamun pissat pulloon niin riittää kasvuvoimaa puutarhaan pitkälle alkukesään. juhannusaamuna sama, niin loppukesän pärjää:_)
Muut tykkäsivät Jaakosta, mutta Jaakonkukka pudotti lehtensä. Mustasukkaisuutta?
Jaakon taikaa kasvin yläpäähän, alapäähän laimennettu aamupissa
Ah, nyt löysin tieni sinne linkkiin, Kiitokset. Se oli tullut sinne sen jälkeen kun olin viimeksi tästä lueskellut, siksi en tajunnut etsiä Siis kasvua vauhdittava suihke. Ei lannoite. Totesin ettei ainakaan ennen kasvien ulos isompiin tiloihin siirtoa kannata havitella kovin suurta lisäkasvua - tilat nytkin pienet.
Ostin tuota pullon, ja osa kasveista näyttäisi tykkäävän, osa ei. Lupiinin siementaimet tykkäsivät eniten kyttyrää, vaikka laimensin reilusti. Ihan suurimmille aarteille en sitä siis uskaltaisi suositella.
tykkäisivätköhän alocasia ja kiinari siittä?en ole sitä vieläkään hankkinut mutta jos sitä vielä jossain myydään niin ostan kyllä ihan kokeiltavaksi