Tässäpä toinen ihan hyvän kokoinen tomaatti, painoa oli hienot 1.452 kg ja ympärysmittaa, niinkuin kuvasta näkyy, 53cm.
Tämäkin tomsku on kasvatettu 3.24 Osmala siemenestä.
Hienoja tomskuja, omani lähti tunkioon typpimyrkytyksen saaneena. Ei toennu siitä parissa-kolmessa viikossa, joten luovutin.
Minun pikku vesimelooni 25 päivä menossa ja painoa noin 20kg…
Tuosta pikkuisesta oon niiiin kateellinen!
Saako kysyä,onko joku kilpailu menossa vai miksi jättivihanneksia ja juureksia??
Mielestäni ne eivät ole maukkaita ,vai ovatko?
Kisa menossa. Lepaalla punnitus 24.9.
Ainakin jättikurpitsa on maukas.
Mä oon Palamusen markkinoilla 24. syyskuuta enkä taaskaan pääse näihin pippaloihin edes katsojaksi. Kun kerrankin olisi ollut kohtuullisen matkan päässä.
Jättisipuli 10kg?
Jättikasvisten SM-kisat lauantaina 24.9.2011 / Lepaa, Puutarhaoppilaitos
Onko LG,n kanssa sama kuin AG,n, eli harvennetaan liiat Jormat pois? Nyt yli 30 pötköa roikkuu terassin katosta alas, on siinä liikaa yhdelle naikkoselle
Pikon sipulihan on iha mahottoman kokonen! Ja pikkukurpitsan vesmel myös.
onkos täällä ollut vielä aiheesta, (kuiskaan ettei pääse tapahtumaan luontaista kutistumista) jorman syöminen tai muut käyttötarkoitukset?
Saakos LG:stä mitään herkkua aikaiseksi vai onko sen tarkoitus vaan ilahduttaa naisväkeä komealla ulkomuodollaan? Vai nakkaanko sen tuohon eteisen nurkkaan pesäpallomailan viereen odottamaan epämieluisia vieraita?
http://www.thegourdreserve.com/charts.gif jokos toimisi, Gourds kuvat. Timjami, ei näitä tietääkseni kukaan syö, mut kauniita koristeita, linnupönttöjä voi tehdä. Tai sit vaan käyttää pesäpallomailana
http://www.thegourdreserve.com/chartl.gif tässä pitkät, näitä on liian monta. En laita muita.
Auts, kylläpä taas sielua viilteli tänä aamuna kun huomasin, että minun suurin porkkana oli alkanut mätänemään… syylliseksi epäilen myyriä… ainakin sen tyylisiä narskuttelujälkiä on tuossa porkkanan kannassa… pitihän se tietty punnita vaikka tälläistä tapausta ei virallisiin tilastoihin saa, painoa oli 1850g
Kauniiksi tuota ei oikein voi sanoa, mutta mahtavan kokoinen!
Joo, onhan se aika rajun näköinen, mutta ihan hauska jättikokeilu, näiden siemeniä pitää kyllä saada yhdistykselle vaikka kiven alta, sitten kaikki pääsee kasvattelemaan näitä oransseja hirviöitä
Vasemmalla olevat kaksoset, molemmat (Osmala) 13,4 kg ja Wild,ia en edes punninnut. Tuli lähtö liian nopsasti.
Rosmarina, mitä tuo keltainen juttu tossa päällä on?
Kauheen härskin näkönen
Tai ehkä se vika löytyy täältä näytön tältä puolen