Kaakonympäristön taimitapaaminen 2026

Kyselin kuukausi sitten 21.3. taimitapaamiseen liittyen et “Mitä mieltä kaakonympäristön kanat on, järkätäänkö?

Saman tien selvis että : Henni on mukana. RitvaL pääsis kesäkuussa mukaan kun sillon on kesäloma. Kurppa toivoi et tapaaminen olis sellasessa pihassa missä ei oo vielä ennen käyty. LeHVä on mukana myös. Ja mä tietysti. Tekee 5 jo etukäteiskyselyssä.

Mun luona täällä Iitissä oltiin 2023, Kurpan luona Kotkan Karhulassa 2024 ja Hennin luona Porvoon seutuvilla 2025. Olis kyllä kiva jos päästäis käymään sellasella penttiläisen pihalla jossa ei oo aikasemmin vielä käyty (tai jossa useimmat meistä ei oo vielä käyneet).

“Vierailevat tähdet” eli kaakonkulma-akselin ulkopuolelta matkaavat penttiläiset on tervetulleita mukaan niinkuin aina.

Kenes pihalle mennään parveilemaan :smiley:?

2 tykkäystä

Loistava idea! Olen mukana. Voin toimia myös kuskina, eli mun autoon mahtuu, jos vaan reitit osuu kohdilleen. :grinning_face:

1 tykkäys

Aattelin niin että vaihtareita ei hirveesti kannata vielä tässä vaiheessa alkaa erittelemään vaan nyt näin alkuvaiheessa vaan kasataan porukkaa ja mietitään tapaamisen paikka ja ajankohta. Ei sit tartte myöhemmin kasveista tietoa etsiessään alottaa ketjun selaamista ihan alusta.