kiitos - taitaa tulla harjoituskappaleita ensin noin muutama, mutta yritän kyllä.
Mulla ei ole vaahteranlehtiä noin paljoa, kun vaahtera on alle puolimetrinen, mutta eiköhän tuon voi tehdä vaikka viinimarjan lehdistäkin…?
No miksei voisi tehdä muistakin taipuisista repeilemättömistä lehdistä. Isoista tulee isompia töitä ja pienistä pienempiä.
Ja voihan lehdistä tehdä muutakin, esim. tuosta sankapunoksesta. Liittämällä kaksi tai kolme lettiä yhteen, voi muodostaa ympyröitä tai neliöitä tai punoa ristikoita tai sitoa väliin vaikka kukkia tai... Vain mielikuvitus on rajana.
Itse en ole tullut kokeilleeksi muuta, vaikka olen katsellut muitakin lehtiä sillä silmällä. Kertokaa ja näyttäkää te, jotka innostutte kokeilemaan pitemmälle.
Sinivuokko on joka kevät yhtä hellyttävä
Mustikankukkia

Jäähileitä unikon nupulla
Tarha-alpi paljastaa mökkikuvan viime kesänä napatuksi. Vietettiin siellä myös
tämän kevään kaksi helteisintä viikkoa. 
Lähestyvä ukonilma värjäsi mökin ikkunan taakse herkät värit
Aamusumuja kello viisi




Tämän kesän kukkapenkkiyritelmä. Rottinkipäädyt löytyivät kirppikseltä yhteensä kympillä. 
Onpas kerrassaan upeita kuvia! Etenkin tuo laiturikuva… Kaikista vois vaikka tehdä taulun!

Laitanpa muutaman syksyisen kuvan mökiltämme kevätkuvieni jatkoksi

Kirppikseltä löydetty vanha aura sai peitokseen tänä kesänä keijunmekon

Puutarhalemmikit jo odottamassa talveksi "talliin" pääsyä

Sadepisarat kuusen ikkunalla