Kiitoksia kehuista fanitar! Kasvihuone on itsetehty vanhoista ikkunoista, jotka jäi yli kun vaihdettiin uudet. Koriste kivi on ihan vaan vaaleaa sepeliä (kvartsimursketta). Alle olen laittanut maisemointi kangasta, lähinnä sen takia ettei rikat kasva läpi. Tuo on ihan kokeilu, että kuinka kauan toimii
Koriste kivistä puheen ollen. Ne on aivan sika kalliita eilen ostin tohon altaaseen yhden pussin rantakiveä ja maksoi milte 12 euroo pussi. Onnekseni appivanhemmillani löytyy kaikkea kivaa varastosta ja sain sieltä noita kiviä.
Valtavan siisti ja kaunis kasvimaa. Ja kasvit niin hyvinvoivan näköisiä! Itselläni on pari pientä laatikkoa, joissa kasvaa etanoiden syömää salaattia, puoliksi pilaantuneita kesäkurpitsoja, melkein mädäntynyttä samettiruusua, reikäistä basilikaa... -Ja taas kerran tulin siihen tulokseen, että minun ei kannata haaveillakaan kasvihuoneesta.
Olet sitten laittanut töpinäksi, ja vesiaihe näyttää jo lupaavalta, mitä vielä keksitkään...? Odottelen mielenkiinnolla lisäkuvia.
Onneksi kuvia voi ottaa eri kulmista, ettei kaikki huonosti voivat kasvit näy! Pitäs vissiin ottaa kuvasarja kaikista huonommin menestyneistä. Tulis todellinen käsitys muillekkin.
Näkyy, että olet kukka ihminen henkeen ja vereen, kauniita kukkiasi on mukava ihailla.
Voi että!
Onpa ihana piha. Idyllinen ja rauhoittava. Ihan kuin minun unistani, onneksi olkoon kaarnikka! Iloinen olen kun ihmisillä on oma keidas pihallaan. Waude!
Ahkeruus ja sitkeys palkitaan . Hienolta näyttää
Aioin tuossa aiemmin laittaa kuvia näistä huonommin menestyneistä kasveista, joita pihallani on. Aloitan kuvasarjan lievemmästä päästä. Tässä ylikasvanut pinaatti rassukka
Hyvin kasvanutta persiljaa. Onneksi jätin kokeilumielessä viimesyksynä persiljaa penkkiin. Se on tossa oikeessa reunassa
salaatin lehdet tällä hetkellä. Ei niin kovin rehevää
Tässä nurkassa pitäs kasvaa vihannesportulakkaa
Tämän kuvan kohdalla en tiedä itkeäkkö vai nauraa... Huomatkaa kuitenkin että yksi avomaankurkku on jo tulossa, vaikka sekin uhkaavasti kellertyy toisesta päästä
Nämä orvokit on jo aikansa eläneet
nokkoset on nättejä vadelman kanssa
Mulla oli samannäköisiä orvokkeja, otin ne pois ruukusta, ja istutin uudelleen eri paikkaan, nyt kukkivat.
ihhih ja kivat kerätessä... *autz*
Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä taivasta kohti kurkoitteleva, nopean kasvutavan omaava hyasinttipapu.
Lisätäänpä taas pari. Jalokallioinen.
. Jalokaiikuvaa
Oho tuli vahingossa tonne alareunaan ylimääräsiä paineluita. Tämä oranssi krassi on kaunis.
Tässä tämän hetkisestä tianteesta tästä kohtaa pihaa