Kesäkukkapenkki tällähetkellä
Vähän eri suunnasta otettu kuva
ruusupapua ja niin paljon parjattuja heinäseipäitä
Pistän vielä pari kevätkukkijan kuvaa, koska nythän on ensikevään kukkijoiden hankinta aika. tämä kuva on muistaakseni tuolla viestketjun alussa, mutta pienenä
Kyllä näyttää kaarnikan pihalla hyvältä. Tykkään kovasti!
Minua jäi kiinnostamaan että mihin se allas tuli suhteessa grilliin ja pyykkitelineeseen. Tuo on juuri sitä kun katselet jotain paikkaa ja lievästi ärsyttää ja sitten - pam - keksit ratkaisun. Kivan näköisiä pihakuvia.
Kaarnikan pihalla on kaunista, kiitos kuvista!
Kiitoksia kehuista taas! Tuleepa hyvä mieli kun joku muukin tykkää, mutta pääasiahan on että itse tykkää. Kävin näpsäsemässä muutaman kuvan, joten lisäilläänpä taas.
valkoista...
On niin KAUNISTA minunkin mielestäni!
Keväällä ostamani kärhö kukkii. Valitettavasti olen hukannut nimilapun, joten en muista nimeä. Jos joku tietää niin ois kiva.
Tässä kuvaa vielä vaiheessa olevasta projektista. Grilli-paikalta päin.
Luulen, että voisi olla sama kun mulla eli loistokärhö Clematis ´Hagley Hybrid´ (en ole kuitenkaan ihan varma, näyttää samalta tuo kukka).
Sitten toisesta suunnasta. Tuon ruskettuneen karahkan ois tarkotus kasvaa pilvikirsikaksi. Reppana ei tykännyt kun joutui muuttamaan naapurista, mutta eiköhän hän pian totu uuteen paikkaan. Tää paikka on vieläkin ihan vaiheessa. Aikomuksena ois laajentaa istutusaluetta ympärillä. Mieli tekis laittaa jotain suuria perennoja ja ehkä jotain polkua vois miettiä. Istutuksia vois laajentaa tonne grilli- paikan reunoillekkin.... Ehdotuksia otan kyllä mielelläni vastaan.
projekti etenee... kaivuu hommia hidastaa nuo isot kivet joiden nostoon tarvii apua.
toinen kuva, jossa näkyy polun tynkää...
Siirrytäänpä muihin aiheisiin...Auringonkukat ovat parhaimmillaan nyt. Onneksi ehdin tukea ne viimeviikolla kun oli niin kauhea tuuli.
kiinanasteri on aika veikeen näkönen