syysleimu
Pakko laittaa toinenkin kuva tästä kärhöstä. Nyt kukkia on auki enemmän ko kolme.
Kasvarin tilanne näyttää tältä. Muutaman viikon on saanut tomaatteja maistella.
vielä yksi kuva kasvarista
Keväällä kylvämäni kirjolupiini yllätti kauniin värisellä kukallaan.
Kaunista on kaarnikan pihalla! Nelossivun porsas on yksi sympaattisimmista pihakoristeista kautta aikain. Jäin myös pitkäksi aikaa tuijottelemaan kasvihuoneen edessä olevaa kesäkukkapenkkiä. Se on kauniin värikäs, muttei liian sotkuinen.
Poluntynkä vesiaiheen vieressä näyttää myös erityisen lupaavalle. Taitaisin itse suunnitella tuohon tilaan pienen polkureitistön. Talon kulmalta lähtisi kolme polkua. Yksi suurinpiirtein suoraan grillauspaikalle, miehiä varten. Toinen oikealle, vesiaiheen ympäri, ja kolmas vasemmalle, jonkun muun ihanuuden luo. Puita ja puskia sen verran, että polkujen reitit eivät alusta heti näy.
Polkuja oon miettiny itekki, mutta välillä tuntuu että omaan pihaan "sokeutuu", ja kaikkia mahdollisuuksia ei oikein näe. Kiitoksia a.i.k.a.lle vinkeistä.
Tämä projekti on pikku hiljaa edistynyt. Eilen sain istuteltua viimeset kasvit.
Toisesta suunnasta. Kissanhäkkiä vois naamioida jollain köynnöksillä.
Tämä ankka ei ainakaan vielä ole valittanut uudesta kodistaan
pelargoniat on vielä kukassa. Anopilta sain pistokkaita keväällä ja kukkien koko on aivan uskomaton. Toivottavasti säilyvät talven yli.
Monien inhokki kasvi (herttavuorenkilpi) on niin moni käyttöinen, että minulla se kuuluu suosikkeihin.
Kieltämättä hauska se vuorenkilpikin on noin aseteltuna. Mutta en minä sitä kyllä penkissä riehuvana rakasta. Ehkä sitä pitäisi sielläkin vain ehostaa sopivilla kumppaneilla.
Olipa ihana pihakierros . Ja ne ei niin hyvinvoivat kasvit piristi kummasti. Kaunista sinulla on, Kaarnikka!
Kiva uusi idea pyöritellä noita lehtiä laatikkoon! pysyvätkö kauan vihreinä???
Hieno idea, kaarnikalle pisteitä.....tässä sitä näkee että kaikkea ei ole vielä keksitty.
Viime syksynä laitoin kans tuota herttavuorta ruukkuihin ja hyvän näköisenä olivat vielä joulukuussakin. Tietysti pitää huolehtia, että saavat vettä.
Hei Kaarnikka, en ollut pitkään aikaan käynyt sivuillasi ja huomasin miten paljon uutta oli tullut edellisestä kerrasta. Lammikko on todella kaunis ja hyviä istutusalueita olet saanut tehtyä.
Minä pidän vuorenkilvistä:) mutta tuota tapaa en ole tullut vielä kokeilleeksi...hmmm.. täytyypä harkita, mikäli saa ottaa mallia?