Kahvipussit

moi hymy

tälläistä aihetta ei vielä täällä ole nimittäin kahvipussit siis tyhjät ja mitä kaikkea niistä voi tehdä tai on jo tehty, aiheita kuvia linkkejä ym ois kiva nähdä

ja mulla ois kanssa läjä kahvipusseja joita voisin vaihtaa johonkin jos joku haluaa näprätä kun en ite sitä kassia osaa tehdä minkä haluaisin saada:)

Alkuperäinen kirjoittaja: Jag

Mulla on kans kahvipusseja vaikka kuinka paljon ja mitään en oo niistä saanu tehtyä…

Olen laittanut Käsityö-palstalle aiemmin kuvasarjaohjeen kahvipussiruususta.

Pannunalunen kahvipusseista,
Kahvikassi, ohje piirroskuvilla, vihjeitä ompeluun
Punottu kahvikassi,
Pikkukori kahvipusseista,
Kahvipussisydän,

Kahvipussit ovat hyvä kasvatuspotti esim tomaateille: Kylvetään matalaksi rullattuun kasvipussiin, leikattu nurkat auki ja lisätään multaa ja keritään auki "sitämukaa" kun kasvu edistyy. Istutettaessa revitään pussi pois, taimi istutuskuoppaan ja pussi huitsin nevadaan.

No tässäpä yksi vinkki kahvipussin käyttöön. Kysyin eräältä henkilöltä kahvipusseista ja hän sanoi anoppinsa käyttävän pestyjä kahvipusseja sipulin yms. hajua paljon sisältävien pakastamiseen. Loistoidea!

Ootteste kaikki nii nuoria, ettette muista, kun pakastimet tuli eikä pakastepakkauksia ollut vielä myytävänä, kahvipussit oli silloin kuumaa tavaraa. Onkohan erään henkilön anoppi sitä ikäluokkaa, että muistaa tuon vaiheen?

Tällainen kuva mulla keväällä täällä jo olikin:

Araminta. vanhoja on myös. Olin siloin jo kaupassa töissä, kun kahvi oli kortilla.Folio pakkauksia ei oltu keksittykään. Eikä muoviakaan ollut.

Havinalla on oikein hyvä idea. Onko pohjissa reikiä?

Ei ole reikiä, pitää kastella sopivasti:)

Nyt minullakin on ensimmäinen juhlamokkapaketti varastossa.