Kaiken maailman hämmästelyä (alkaen 5.1.2021 ->)

Jos naapurit ja koirat ei ole kuullut tai nähnyt, niin silloin kyseessä voi olla juuri naapuri. Jopa koirille tuttu, jos omistaja käskee olla hiljaa. 

Voihan olla niinkin päin, että koirat on kuulleet, mutta naapuri ei vaan kerro, jos itse rikkonut sinun ikkunan.

Huuteleeko koirat sinulle, jos ne näkee sinut?

Illalla huomasin että meidän pihaan oli tukeuduttu puiston puolelta vanhan veräjän kautta. Se ei ollut lukossa mutta se oli piukasti kuivien risujen keskellä, ei ha helppo tulla. Tiiliskiven puolikas oli ilmestynyt pihaan. En huomannut että mitään olisi viety. Monta vuotta oli rauhallista mutta nyt puistoon laitettiin leikkijuttuja niin siellä viihtyy porukkaa. Iltaisin ilmeisesti isompaa porukkaa.

Sen verran vielä ikkuna-asiasta.
Joku oli heittänyt muutaman talon päästä miusta vesi-ilmapalloja ikkunaan toissa iltana.  ( Ovat leipureita olleet ammatiltaan)
Meillä samanväriset talot? Ei ollut mennyt ikkunat rikki. Kakarat varmaan asialla. Ei ehkä ollutkkaan henkilökohtaista miun juttu.

Kurppa, tuo on hyvä tieto. Voi jäädä ainoaksi kerraksi pahan teko.

Samaan iltaanhan ne tapahtumat sijoittuu, varmasti ne on yhteydessä toisiinsa. Hyvä tieto tosiaan, ei tarvii käydä päässään läpi kaikkia oman elämän heittäjävaihtoehtoja.

Jos  jotain vielä tapahtuu niin sullahan on se valokuva ikkunasta ja jauhopussista olemassa poliisia varten.

Vielä lisäys. Melkein vastapäisen rivitalon pihassa oli rouva ollut pihalla tupakalla kun oli kuullut helähdyksen. Kaksi n. 10 vuotiasta poikaa pyörillä liikkeellä ollutta oli pussin heittänyt ja oli kuulunut oho huudahdus kun lasi helähti rikki. Sanoi, ettei ollut ennen heitä nähnyt.

Miten niillä on ollut jauhopussit? :astonished: Ovatkohan varastanut kotoa sen? 

Hyvä että asia ratkeaa ja varsinkin ettei tekijöinä olleet aikuiset pahaa tarkoittavat häijyt ihmiset.
Eivät kyllä pojankoltiaisetkaan saa tällaista tuhoa tehdä, selkäsauna olisi paikallaan, mutta eihän nykyään saa lapsia kurittaa.  Päätä vois kyllä vähän rankemmalla kädellä “silittää”.

Hyvä että miun ikkunaan osui. Eri asia jos aremmalta ihmiseltä olisi pelkotilat estäneet yksin asumisen.
Päätä silittäisin silti, että luu paistaisi jos kiinni saisin, tai laittaisin työleirille;)

Lähdin etsimään netistä mustepatruunoita ja inkfi sivulla oli 4 xl väriä ja se paketti muistaskseni maksoi 115€. No päätin kuitenki etsiä edullisempaa ja kuinkas sattuikaan, Helsingin mustepalvelu sivulla 4xl väri paketti maksoi 30€

Ihmettelin miten niin suuri ero hinnassa ja ajattelin, että onko ne korvattuja, mutta en löytänyt siitä mitään mainintaa.

No pistin tilauksen ja saa nähdä mitä sieltä tulee. :slightly_smiling_face:

Juhannuksena näillä nurkilla ( onneksi ei meidän kadulla) rikottiin auton ikkunoita, heiteltiin roskiksia ja kukkaruukkuja.

Minun isolla veljellä oli nuorena ylimääräinen peukalo. Se leikattiin silloin pois ja normaali peukalo jäi jotenkin pieneksi eli ei enää kunnolla kasvanut, kun kaveri vietiin pois.

Äiti kertoi, että siihen aikaan, kun hän oli raskaana, niin syötettiin jotain lääkettä joka toi ongelmia.

Tuli vain mieleen, kun katson TLC kanavaa. 

Heh heh olen ollut 3 kk iltsikan pannassa koska olin rikkonut sääntöjä ja kirjoittanut ettei pakolaisia tartteisi ottaa nyt enempää tänne kun omiakin pitäisi jeesaa. Sanan vapaus minun kohdallani ei toteudu ja moni muu kirjoittaa pahempaa …mutta ei siitä haittaa se oli oikeastaan aika syöppö ja vietän netissä vähempi aikaa. Mutta sanan vapaus ei ole kaikille sama sen huomasin eli mode heitti mut pihalle vaikka muotoilin kauniisti enkä rasistisesti laisinkaan. 

Jostain syystä en pääse yksityisviesteihin enkä poistamaan vanhoja en lukemaan muutoinkaan …siin vaan mollukka pyörii…pyörii…pyörii…loputtomasti.

Klikkasin yksityisviestiä ja hyvin toimii.

miraemmi, onko sulla joku torjuntaohjelma aktiivinen? 

Mua kummastuttaa nämä pride-kulkueet ja sateenkaarihörvellykset. Miks pitää jotenkin korostaa olevansa sukupuolisesti sitä tai tätä. Eikö voi vain olla se, mikä on. Eihän heterotkaan pidä mitään heteropäiviä. 

Sairaalasta kotiutumassa asiakkaan kanssa, niin hoitaja tulee kyselemään minun jaksamista. Toinen kerta elämäni aikana, eri asiakkaan avustajana. Tuli oikein liikuttunut olo.

Huomaavainen hoitaja, Kyllä se on hyvä kun huomioidaan…

Kamalaa, onpas minulla aukko sivistyksessä. :roll_eyes:

En tiennyt, että sana “siansaksa” on oikeasti rankka loukkaus. 
Siansaksa viittaa juutalaisiin ihan siksi, kun juutalaisilla oli oma kieli, jossa oli sekaisin saksaa ym. kieliä.
Saksassa juutalaisia haukuttiin siaksi. 

Enpä enää käytä sitä sanaa. :zipper_mouth_face: