Ei pidä katsoa nurmikkoa on juuri leikattu ja haravoimatta.Parivuotta sitten uusittu pioni penkki jossa kolmesta pionista jaettu.
Rehevän ja kauniin näköistä! Mikä tuo pieni valkoinen kukka on tuossa ekassa kuvassa etualalla.
Kasvimaalta talolle päin
Minä sanon sitä nappikukaksi, oisko Bellis vai onko ne punaisia.
Lempipioni Red Charm ei vielä täysin auki.
Onks tossa vaulan alla ite tehty oksapenkki? Mulla houkutteleis askarella joku tommonen, joskus.
Miten nuo kuvat menee noin peräkkäin yritin kirjoittaa väliin?
Joo monta vuotta sitten rakenneltiin kuorituista pajun ja haavan oksista.Mies kiinnitti ne naulaimella ensin sitten ruuvveilla.
On se varmaan bellis. Niitä on monen väristä.
Kivannäkönen tuo pionipenkki keijunkukat reunoillaan.
Herttinen miten hyvää tekee katsoa kukkia näin sadesäällä pimeässä! Rehevää ja täyteläisen tyylikastä.
Tyylikästä ja rehevää, hienoa että tulee uusi piha mitä seurata. Talvella on aikaa!
Kiitoksia kommenteista ja peukuista.Pimeä ja sateinen päivä sai minutkin katselemaan kesäkuviani ja päätin laittaa niitä tänne muidenkin katsottavaksi jos piristäis.
Nuo Tsinniat kasvatin siemenestä,olivat melkoisia ruikuloita kun istutin noihin astioihin.Ihme että noinkin hyvin kasvoivat ja kukkivat koko kesän.
Puulilja on ostettu Viron kukkamarkkinoilta tänä keväänä.Toinen oli vaaleankeltainen kukki vähän myöhemmin.Valtavat kukat vaikka ei vielä hyvin korkeaksi kasvanut.Seuraava ruusu myös sieltä.Olikin I vyöhykkeelle,nyt kellarissa.
Kasvimaalla vähän hernettä,porkkanaa,naurista,perunaa ja tietenkin auringonkukan taimia.
Kettu ja kissa vartioi pihaa.
Nämä pihanäkymät on nosturin korista otettu kun kaadettiin mänty.Kevät 2009. Pihaa olemme rakentaneet 30-vuoden ajan jonka olemme asuneet tässä.Oikeastaan kukkapenkkejä vaan.
Unikoita menneiltä kesiltä.
Vanhaa daaliaa äidiltä perittyä ja punavalkeaa ostettua.
Ihana Salkoruusu on jo hävinnyt minun kukkapenkistäni.