(huonekasvit)
Jos Corynokarpuksella on jo oma viestiketjunsa, mitä en kyllä löytänyt, pyydän nöyrimmästi, että valvojat korjaavat tilanteen.
Mulla on tämä ollut jo kohta parikymmentä vuotta, mutta kellään muulla en ole sitä koskaan tavannut. Olis kiva kuulla millaisia kokemuksia teillä on. Ja varsinkin, miten sitä sais lisätyksi. Kerran olen saanut yhden pistokkaan juurrutettua tyttärelleni.
Ja tältä se näyttää. Kuva on tosin hiukan epäselvä.

Löytyi vielä toinenkin kuva, lähikuva lehdistä. Nuo pilkut lehdissä on valopilkkuja, lehdet ovat nimittäin täysin terveitä.

Ompas se iso, pitää muistaa ottaa pieni puukko mukkaan ku sit joskus tuun sun luona käymään 
Yes, Jadeliila. Auttaiskohan juurrutushormoni? Sitä vain on vaikea saada mistään
Muistaakseni pajusta vois liottamalla saada jonkinlaisen juurtumista kiihottavan aineen. Auksiinihan on kasveissa se hormoni, joka edistää juurtumista. Kuka tietää, mistä tuota sais?
eikö pajussa ainakin ole samaa ainetta kuin aspiriinissa?
Mulla on juurrutushormoonia pikkusen,en ole sitä käyttänyt koskaan joten sen saat fiia jos haluat
Jadeliila, palataan keväämmällä asiaan. Mistä olet sitä saanut? Mullakin on sitä ollut, mutta en taida enää löytää sitä. Sain kerran sitä eräästä labrasta.
Olen joskus huutiksesta huutanu